Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



mitt fusk blev godkänt fusk men senare inte

26/10 -11 11:37 minecraft

minecraft

109 XP 20 inlägg

Jag vill ha ett svar för att jag först fick godkänt fusk och sen bort taget!!!



minecraft forever or NoT!

26/10 -11 11:39 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Ytterst upprörande. Jag skickar ut en gäng experter bestående av tränade apor för att lösa problemet.

26/10 -11 12:23 henjan

henjan

6118 XP 806 inlägg

Skriv till en moderator o gnäll.

?

26/10 -11 12:30 minecraft

minecraft

109 XP 20 inlägg

Jag menar att man kan fråga varandra om jag kan godkäna fusket en att senare ångra sig.

minecraft forever or NoT!

26/10 -11 14:05 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Det låter som att någon skött sitt jobb oprofessionellt. Tänk dock på att de som arbetar på sidan är unga, obetalda eldsjälar och de är människor precis som du och jag. Vi alla kan göra misstag och det verkar som att ett skett här.

7 år på fuska.nu

26/10 -11 16:39 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Skicka ett meddelande till mig och klistra in ditt borttagna fusk så ska jag ta tag i detta! :)

26/10 -11 17:25 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Om du har funderingar kring våran validering av fusk eller spelrecensioner kan du alltid kontakta hjälpmoderatorn/moderatorn/administratören som tog bort/godkände din skrift i fråga. Vi besvarar gärna meddelanden för att underlätta för samtliga medlemmar på hemsidan. Detta gäller även vid andra frågor, du är alltid välkommen att skriva ett meddelande till någon av oss (<- länk).

Vill du inte kontakta administrationsmedlemmen som gjorde det kan du alltid kontakta någon annan. I första hand en moderator, i andra hand våran administratör.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

26/10 -11 19:38 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Var fusket möjligen till Minecraft? Gjorde en rensning på fusk däri då många var utdaterade, alt. av annan orsak. Men som sagt, kontakta den som gjorde det OCH bifoga PMet du fick.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar