Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Kan inte ladda ner addons till Steam/Gmod

25/09 -11 17:49 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

Jag har precis börjat spela Garrys Mod på steam och vill ha fler addons men det finns ett problem:
En kompis till mig visade hur man laddar ner addons till gmod och jag tyckte det såg enkelt ut.
När jag testade det hemma gick jag in på deras hemsida och laddade ner det jag ville ha.
När man laddar ner så måste man använda programmet WinRAR som man får som en gratis version i x antal dagar, tydligen ska man "selecta" modsen,
gå in på min dator -> C: -> Program -> Steam -> anv. namn -> gmod -> Addons och klistra in om jag förstått det rätt. Men när jag öppnar Steam så finns inget där(!). Jag vet inte om jag gör fel eller om det är nåt annat, jag har inte pratat med min kompis än så jag frågar här först.



"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

25/09 -11 18:44 Ryuubi-chan

Ryuubi-chan

4570 XP 227 inlägg

Addonen visas inte på Steam, du måste starta spelet för att avnända dina addons.

Matrix Evolution!
=Stargate SG-1=

25/09 -11 19:09 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

RickywarZ skrev:
Addonen visas inte på Steam, du måste starta spelet för att avnända dina addons.


Jag tror inte att du fattar...

"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

26/09 -11 09:44 Ryuubi-chan

Ryuubi-chan

4570 XP 227 inlägg

Game_ninja skrev:
RickywarZ skrev:
Addonen visas inte på Steam, du måste starta spelet för att avnända dina addons.


Jag tror inte att du fattar...

Jag fattatde bara det som att du bara öppnade Steam för att leta efter dina Addons, men om du öppnade Garrys Mod också får du hålla ner Q för att ta upp spawn listan och kolla på Props/Weapons/Entries och se om du hittar dom där.

Matrix Evolution!
=Stargate SG-1=


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar