Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska+

Svara
06/04 -12 13:43 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Fuska+ har återigen uppdaterats med tanke på den nya versionen. För tillfället är det lite färre funktioner - men fler håller på att tas fram. De som finns är däremot stort förbättrade till jämförelse med tidigare. Du kan nu välja ett tema, fyra nya och självklart Fuska.nus standardtema. Du kan även välja vilken bild du vill ska visas högst upp (bilden bakom logotypen).

DarknessSky har tillåtit mig att använda hans mörka tema, som enkelt är valbart ifrån menyn. Till skillnad från förut så laddas nu temat innan Fuska.nu laddas - vilket innebär att man slipper att Fuska.nus design laddas först och sen kommer den design man valt. Nu kommer istället den design man valt från början.

Citat fälls fortfarande ihop i forumet, och är enkla att fälla ut så de går fortfarande att läsa. Fler funktioner är som sagt var påväg - och de som finns just nu lär förbättras med tiden också. Jag ska även börja läsa om add-ons för Firefox och kommer troligtvis försöka släppa Fuska+ till Firefox snart också.

Tills vidare kan du ladda ner Fuska+ för Chrome här!

23/10 -12 18:59 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

När jag laddar ner det står det att tillägg, appar och användarskript bara kan läggas till från Chrome Web Store. Men det finns fortfarande i menyn för vilka tillägg man har. Varför är det så här? Hur kan jag fixa det?

23/10 -12 19:11 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Verkar vara en uppdatering från Googles sida som jag helt har missat... Kan väl meddela att jag håller på med en ny version och får se om jag släpper den på Chrome Web Store för att förenkla vid installation.

Det går dock att installera det nu men det kräver en liten omväg. När tillägget har laddats ner leta upp .crx-filen på din dator (den bör ha namnet FuskaPlus.crx) och öppna sedan Chrome Extensions i Google Chrome. Ta nu FuskaPlus-filen och dra den till Tillägg-sidan i Google Chrome - och Fuska+ kommer installeras.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar