Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Minecraft problem!

05/08 -11 00:43 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Det är så att jag råkat lägga ut några traps (traps finns i aether)hämtade traps som jag bara trodde att det var sten och la ut och nu kan jag inte ta bort dom.Har prövat med diamond pickaxe men det funkar inte.Vet någon hur jag förstör traps?



Fucking weebs...

05/08 -11 00:46 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Använd pickaxen av aether material kanske? Är inte säker men försök.

(????)??

05/08 -11 08:01 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Slickepinnen skrev:
Använd pickaxen av aether material kanske? Är inte säker men försök.



Har gjort det med det bästa aether matrialet.Och det tråkiga är att jag la ut traps på min borg som jag bygger

Fucking weebs...

05/08 -11 08:19 yeehaa91

yeehaa91

971 XP 88 inlägg

Ta en Gravitite Pickaxe så åker den till skyarna :D Nä, men allvarligt bara högerklicka på den så är det inga problem.

Signatur. Detta är en liten hälsning som kommer
dyka upp under dina foruminlägg och meddelande.
Denna säger hej =P

05/08 -11 09:51 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

Okej, vänta, vad fan e traps i minecraft? Vad fan e aether? Har kört det här sen Indev- versionen... :o

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

05/08 -11 11:20 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

SwedishNoob_ skrev:
Okej, vänta, vad fan e traps i minecraft? Vad fan e aether? Har kört det här sen Indev- versionen... :o

Aether är en Mod som kom ut nyligen. Det är en värld i himmlen som du kommer till med en portal av glowstone och vatten. Där finns massa nya saker som armour, dungeons med bossar och flygande grisar!

(????)??

07/08 -11 13:38 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

Slickepinnen skrev:
SwedishNoob_ skrev:
Okej, vänta, vad fan e traps i minecraft? Vad fan e aether? Har kört det här sen Indev- versionen... :o

Aether är en Mod som kom ut nyligen. Det är en värld i himmlen som du kommer till med en portal av glowstone och vatten. Där finns massa nya saker som armour, dungeons med bossar och flygande grisar!

aha, sky dimension i 1.8? Då fattar jag :p

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar