Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



The Sims 3 vägrar upddatera till senaste versionen

20/06 -11 00:26 Qwark

Qwark

2059 XP 25 inlägg

Hej!

Det är så att jag har inte spelat Sims 3 på ett bra tag så jag var flera uppdateringar efter, dock kunde jag inte patcha till senaste pga att det var några filer som var fel, så jag har suttit och patchat till varenda uppdatering som finns..

Tilslut så gick jag från 4.2 till 4.5, dock har jag uppdaterat ända upp till 4.7 (stod att det lyckades).

Vad är felet egentligen?

Alltså, jag har uppdaterat till 4.7.4 eller vad det är, men när jag klickar upp Sims 3 Drömjobb (som är det senaste jag installerade)så står det att jag fortfarande spelar med v. 4.5.6-

Tacksam för svar!



Qwark is back baby!
Den vise söker visheten- dumbommen har funnit den.
Tänk först, skriv sen- det underlättar för alla!

20/06 -11 13:06 PinkShadow

PinkShadow

3997 XP 103 inlägg

Qwark skrev:
Hej!

Det är så att jag har inte spelat Sims 3 på ett bra tag så jag var flera uppdateringar efter, dock kunde jag inte patcha till senaste pga att det var några filer som var fel, så jag har suttit och patchat till varenda uppdatering som finns..

Tilslut så gick jag från 4.2 till 4.5, dock har jag uppdaterat ända upp till 4.7 (stod att det lyckades).

Vad är felet egentligen?

Alltså, jag har uppdaterat till 4.7.4 eller vad det är, men när jag klickar upp Sims 3 Drömjobb (som är det senaste jag installerade)så står det att jag fortfarande spelar med v. 4.5.6-

Tacksam för svar!

Försöka att uppdatera bas spelet till 1.2.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar