Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Professor Layton musik

17/06 -11 22:39 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Jag tycker att musiken i professor Laytonspelen är väldigt bra. Jag letar efter ett säkert ställe att ladda ned musiken gratis. Finns det?

17/06 -11 23:14 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Säkert, ja, men inte lagligt.

7 år på fuska.nu

17/06 -11 23:57 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Antingen om du laddar ner det via youtube eller om du söker det på någon pirat sida.

18/06 -11 07:27 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Så det finns ingen laglig sida som ger ut den gratis? Vad händer om jag laddar ner musik olagligt?

18/06 -11 11:18 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

Har du tur kanske den finns på spotify, jag har hittat flera spel-soundtrack där

"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

18/06 -11 13:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Game_ninja skrev:
Har du tur kanske den finns på spotify, jag har hittat flera spel-soundtrack där


Tyvärr finns bara en. Och jag vill helst ladda ner den.

18/06 -11 13:26 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Att ladda ner dom via youtube är väll inte olagligt? Annars finns det bara olagliga vägar om du inte köper det Online då.

18/06 -11 16:51 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Viktore2 skrev:
Att ladda ner dom via youtube är väll inte olagligt? Annars finns det bara olagliga vägar om du inte köper det Online då.


Är du säker på att det inte är olagligt?

18/06 -11 17:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Pudkip skrev:
Viktore2 skrev:
Att ladda ner dom via youtube är väll inte olagligt? Annars finns det bara olagliga vägar om du inte köper det Online då.


Är du säker på att det inte är olagligt?


Jag vet inte, men tror att det är lagligt då dom är uppe på youtube. Och om det är lagligt att ha dom där borde du ju få ha dom på datorn..

http://www.listentoyoutube.com/

Ett exempel. Skriv in youtube länken där så laddar du ner ljudet från filmen. ;)

Finns även massor av andra sidor, sök bara på youtube converter så kommer det upp några resultat.

18/06 -11 17:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Viktore2 skrev:
Pudkip skrev:
Viktore2 skrev:
Att ladda ner dom via youtube är väll inte olagligt? Annars finns det bara olagliga vägar om du inte köper det Online då.


Är du säker på att det inte är olagligt?


Jag vet inte, men tror att det är lagligt då dom är uppe på youtube. Och om det är lagligt att ha dom där borde du ju få ha dom på datorn..

http://www.listentoyoutube.com/

Ett exempel. Skriv in youtube länken där så laddar du ner ljudet från filmen. ;)

Finns även massor av andra sidor, sök bara på youtube converter så kommer det upp några resultat.

Jag använder Firefox och undrar om det bra tillägg för detta? Dvs. ett tillägg som kan ladda ner och ändra filen till mp3 eller något sånt.

19/06 -11 00:24 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Pudkip skrev:
Jag använder Firefox och undrar omdet bra tillägg för detta? Dvs. ett tillägg som kan ladda ner och ändra filen till mp3 eller något sånt.

http://lmgtfy.com/?q=ladda+ner+fr%C3%...

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

19/06 -11 11:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Nonzi skrev:
Pudkip skrev:
Jag använder Firefox och undrar omdet bra tillägg för detta? Dvs. ett tillägg som kan ladda ner och ändra filen till mp3 eller något sånt.

http://lmgtfy.com/?q=ladda+ner+fr%C3%...

Såklart jag vet att det går att göra så... Men vet någon redan nåt bra tillägg?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar