Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bilder och koder till fusk

Svara
16/06 -11 17:28 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Vart har ni tänkt att alla videos ska lagras? På Fuska.nu:s FTP?

Tonight's the night.

16/06 -11 19:56 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Kyssen skrev:
Apower skrev:
Kyssen skrev:
Jag tänkte faktiskt ta upp videor också, men sen tänkte jag som precis som Kigsz, videon kan bli borttagen av andvändaren. Så det kan orsaka problem i ens fusk/test.

Nu menade jag inte länkar till videos, utan videos man gjort själv som man laddar upp här. Eftersom man förhoppningsvis gjort fusket själv så är det bara egna videos som kan förklara det egna fusket på ett optimalt sätt.

men tänk så blir ens yt andvändare blir borttagen så försvinner videon?

Varför skulle den försvinna om man laddat upp den här? Det är skillnad på att ladda upp och länka.

7 år på fuska.nu

05/08 -11 22:50 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Fuska.nu lär inte kunna fungera som videohost då serverns bandbredd är för begränsad.
Däremot är principen med att användare ska kunna ha videos på fuska.nu för videoguidesyfte och liknande något som verkar bra, och vi håller på att undersöka olika alternativ för detta.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

06/08 -11 02:04 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Jag vill se fiskbilder i varje fusk som folk skickar in. Har irriterat mig på det här jättelänge. Varför finns det inte fiskbilder till fusken? WTF?

Som att vara på månen lixom. Såhär kan vi ha det!

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

08/08 -11 20:10 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

19Robb92 skrev:
Jag vill se fiskbilder i varje fusk som folk skickar in. Har irriterat mig på det här jättelänge. Varför finns det inte fiskbilder till fusken? WTF?

Som att vara på månen lixom. Såhär kan vi ha det!

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar