Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Ny Nintendo konsol..!

Svara
15/06 -11 22:09 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Slickepinnen skrev:

Lessen men tycker bara att den ser löjlig ut. Kontrollern ska inte ha någon screen tycker jag. Och den ser också ganska stor ut.
Fast den öppnar såklart många nya möjligheter.

Tycker jag också. Det är mycket jag är skeptiskt mot på WiiU även fast jag vet att jag kommer köpa det. Kontrollen är definitivt en av de anledningarna.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

15/06 -11 22:25 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

19Robb92 skrev:
Slickepinnen skrev:

Lessen men tycker bara att den ser löjlig ut. Kontrollern ska inte ha någon screen tycker jag. Och den ser också ganska stor ut.
Fast den öppnar såklart många nya möjligheter.

Tycker jag också. Det är mycket jag är skeptiskt mot på WiiU även fast jag vet att jag kommer köpa det. Kontrollen är definitivt en av de anledningarna.

Mhmm fast om den kan hantera BF3 så är det en STOR förbättring grafikmessigt, Wii var ju inte ens HD -.-

Tror ändå att när PS4 släpps om ett eller 2 år så kommer dens grafiker att vara helt otroliga.

Och ja Sony har bekräftat att de jobbar med PS4

(????)??

15/06 -11 23:03 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Slickepinnen skrev:

Tror ändå att när PS4 släpps om ett eller 2 år så kommer dens grafiker att vara helt otroliga.


Tror inte den kommer vara flera mil bättre. Dem har ingen annan stans att gå än FullHD (1080p standard). Det klarar ju WiiU också. Så grafik skillnaden kommer knappast bli lika stor som Wii - PS3/360.

Innehållet för bättre grafiska effekter kan nog variera mycket dock.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

16/06 -11 17:24 kimmme

kimmme

17961 XP 44 inlägg

ja å det bli niceit det :D

www.greenday.com
www.mychemicalromance.com


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar