Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Angående mitt speltest om flyff

02/06 -11 11:08 VicSwe

VicSwe

84 XP 10 inlägg

Du hittar mer om FP och MP här http://www.fuska.nu/spel/pc/flyff/fus...
länken till Knappgenvägarna försvann tyvärr, så jag kan inte hitta den igen.



Just play XBOX 360.

02/06 -11 11:12 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Be en hjälpmoderator att redigera in det här i speltestet, så tror jag detta når fram till fler av de som läser speltestet.

7 år på fuska.nu

02/06 -11 11:52 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Det var jag som godkände fusket. Men kan inte minnas att det var någon länk med i fusket...

02/06 -11 12:04 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

VicSwe: Det där är ett fusk, och inte ett speltest. Om du vill att någon (hjälp)moderator ska redigera ditt fusk så är det bättre att du anmäler det eller kontaktar någon hjälpmoderator direkt istället för att ta det via forumet. Du lär få både snabbare och bättre svar då.

Apower: Tyvärr så kan inte (hjälp)moderatorer redigera speltester. Fast sedan är detta ett fusk, så lite ointressant i detta läget antar jag.

02/06 -11 12:42 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

The_new_cake skrev:

Apower: Tyvärr så kan inte (hjälp)moderatorer redigera speltester. Fast sedan är detta ett fusk, så lite ointressant i detta läget antar jag.

Eftersom han sade test utgick jag ifrån att det var ett test.

Sedan undrar jag varför hjälpmoderatorer inte kan redigera tester, men fusk.

7 år på fuska.nu

02/06 -11 13:46 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Apower: Jag har frågat mig detsamma. Möjligheten fanns inte under V4 heller, så det har inte gått på ett bra tag (varken för hjälpmoderatorer eller moderatorer).


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar