Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Huliganism inom svensk fotboll

Svara
02/07 -11 23:38 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Det värsta med huliganismen är att när kanske bara 1-5 personer gör något korkat, går det ut över klubben.
Dessa "supportrar" förstår ju inte själva att de förstör för klubben, övriga supportrar osv...

Men att Lars-Åke Lagrell föredrar att hantera detta på det brittiska viset är ju helt ofattbart.
http://www.youtube.com/watch?v=MkOIZ_aynyQ

04/07 -11 01:12 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Pimpfreddo skrev:
Det värsta med huliganismen är att när kanske bara 1-5 personer gör något korkat, går det ut över klubben.
Dessa "supportrar" förstår ju inte själva att de förstör för klubben, övriga supportrar osv...

Men att Lars-Åke Lagrell föredrar att hantera detta på det brittiska viset är ju helt ofattbart.
http://www.youtube.com/watch?v=MkOIZ_aynyQ

Är AIK:rn lite sur;)

Coucou

04/07 -11 01:45 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Pimpfreddo skrev:
Men att Lars-Åke Lagrell föredrar att hantera detta på det brittiska viset är ju helt ofattbart.
http://www.youtube.com/watch?v=MkOIZ_aynyQ

Varför är det ofattbart?

05/07 -11 18:08 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Fix_d skrev:

Är AIK:rn lite sur;)


Självklart! Huliganer förstör ju för fotbollen?

Void skrev:

Varför är det ofattbart?


För att han anser att England har löst sina problem inom huliganism. Videoklippet visar den exakta motsatsen.

05/07 -11 22:03 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Pimpfreddo skrev:
För att han anser att England har löst sina problem inom huliganism. Videoklippet visar den exakta motsatsen.

Att Lagrell inte verkar ha så stor koll kan jag hålla med om, men att "hantera detta på det brittiska viset" har jag personligen inget emot. Krafttagen de tog i England minskade ju faktiskt läktarvåldet nämnvärt (i alla fall vad jag hört och läst), så jag ser inte problemet i att ta efter deras sätt att hantera bråkstakarna.

05/07 -11 22:09 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Void skrev:
Pimpfreddo skrev:
För att han anser att England har löst sina problem inom huliganism. Videoklippet visar den exakta motsatsen.

Att Lagrell inte verkar ha så stor koll kan jag hålla med om, men att "hantera detta på det brittiska viset" har jag personligen inget emot. Krafttagen de tog i England minskade ju faktiskt läktarvåldet nämnvärt (i alla fall vad jag hört och läst), så jag ser inte problemet i att ta efter deras sätt att hantera bråkstakarna.


Jo, det har du förstås rätt i.
Dock är ju Svensk fotbolls största problem pyroteknik, inte läktarvåld egentligen.

14/08 -11 23:06 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

De är Äckliga svin som gör att vanliga supportrar och barnfamiljer inte ens vågar gå på matcherna. De förstör såjävla mycket för dem som bara vill gå och njuta av fotboll.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

15/08 -11 03:23 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Eric_ skrev:
Äckliga svin som gör att vanliga supportrar och barnfamiljer inte ens vågar gå på matcherna. De förstör såjävla mycket för dem som bara vill gå och njuta av fotboll.

AoC skrev:
De är Äckliga svin som gör att vanliga supportrar och barnfamiljer inte ens vågar gå på matcherna. De förstör såjävla mycket för dem som bara vill gå och njuta av fotboll.

Lol copy/paste much?

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

15/09 -11 12:24 Lallo92

Lallo92

8216 XP 1231 inlägg

Problemet är mer att SvFF är för fega för att våga göra något, ge klubben lite böter and that's it. Sverige måste skaffa lite stake och våga göra som t.ex Italien och bestraffa genom att klubben får spela inför tomma läktare. Tror det är den bästa lösningen, då bestraffas inte bara klubben utan och supportrarna som vill se matchen på arenan.

Well I open up a bottle
And I fell out of bed, I couldn't
find the floor until it hit me in the head


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar