Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vad behöver man ha? (X360)

22/05 -11 19:28 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

jag ska köpa xbox nästa vecka och undrar vad man ska ha T.ex. vilket xbox slim elit och vad man behöver för att spela online för man med adepter eller måste man köpa.



Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

22/05 -11 20:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Om du köper ett Slim så finns det Wii-Fii i konsolen. Annars om du köper någon av dom övriga konsolerna så måste du köpa en adapter eller en Internet kabel

22/05 -11 21:07 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Slim blir nog det enklaste och snyggaste valet. ;) Och den versionen har väl inbyggd hårdisk också? Mina vänner har behövt köpa en hårdisk efteråt till sina Arcade, och det är ju inte helt kul... Men annars kanske du vill ha en till kontroll och lite spel? :)

Want some chocolate?

22/05 -11 21:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

repli skrev:
Slim blir nog det enklaste och snyggaste valet. ;) Och den versionen har väl inbyggd hårdisk också? Mina vänner har behövt köpa en hårdisk efteråt till sina Arcade, och det är ju inte helt kul... Men annars kanske du vill ha en till kontroll och lite spel? :)


Så sant så! Man fick med en hårddisk förut med produktionen slutade. Så nu får man ingen hårddisk till Arcade men man får det till alla adra versioner.

Slim är ju det bästa valet helt klart.

23/05 -11 09:23 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Jag har Elite som har HDMI (det har inte Arcade), medföljande hårddisk (Elite har på 250 GB om jag inte har helt fel vilket Slim inte har) etc.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

23/05 -11 15:39 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Okej men hur mkt kommer allt gå på? med live och 2 spel?

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

23/05 -11 15:58 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

http://gamestop.se/360.asp

2500-3000 Beroende på vad du ska ha med.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar