Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Idag tack?

Svara
10/05 -11 21:08 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Har skickat in lite tester.. För typ en MÅNAD SEN! Väntar fortfarande på svar.. Helt ärligt nu så tror jag inte att det är såååå många som skickar in fusk och tester dagligen så att det ska va svårt för er att göra erat jobb!?

Visst ni blir säkert as sura nu för att jag klagar men ni är.. LATA som tusan! Ni borde sätta igång! För ni gör inte erat jobb tillräckligt fort!



Wii U PS4 XBone PC

10/05 -11 21:15 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Anmäl ditt intresse att bli hjälpmoderator då och hjälp till istället för att bara klaga. Det kan inte skada...

~ Kigsz ~

2002-2012

10/05 -11 21:21 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jo skulle jätte gärna vilja hjälpa till och få igång den här sidan igen!

Wii U PS4 XBone PC

10/05 -11 21:24 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Skriv då till en moderator och förklara varför du passar som hjälpmoderator. Jag tror säkert att de uppskattar all hjälp vi kan få.

~ Kigsz ~

2002-2012

10/05 -11 21:36 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

MartinMilk skrev:
Har skickat in lite tester.. För typ en MÅNAD SEN! Väntar fortfarande på svar.. Helt ärligt nu så tror jag inte att det är såååå många som skickar in fusk och tester dagligen så att det ska va svårt för er att göra erat jobb!?

Visst ni blir säkert as sura nu för att jag klagar men ni är.. LATA som tusan! Ni borde sätta igång! För ni gör inte erat jobb tillräckligt fort!

Har faktistk hänt mig också. Fuska.nus värsta dag(5/2-11) Om V5 inte hade kommit så skulle fuska.nu varit hur himla aktiv som helst men nu är det inte så många aktiva.

10/05 -11 21:36 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Kigsz skrev:
Skriv då till en moderator och förklara varför du passar som hjälpmoderator. Jag tror säkert att de uppskattar all hjälp vi kan få.

Uhm, du kan väl inte ansöka hursomhelst?

10/05 -11 21:46 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

ToonLink skrev:
Kigsz skrev:
Skriv då till en moderator och förklara varför du passar som hjälpmoderator. Jag tror säkert att de uppskattar all hjälp vi kan få.

Uhm, du kan väl inte ansöka hursomhelst?


Har ingen aning. xD

10/05 -11 21:48 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

ToonLink: Det uppskattas inte alltid utav administrationen, nej. Det tycks för tillfället vara så att de uppmuntrar till en ansökan just nu.

10/05 -11 21:51 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Ett test av dig har skickats in för 1 vecka sen.

Medlem: MartinMilk
2011-05-03 11:57

Är det det du menar?

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

10/05 -11 21:56 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Mitt fusk som jag gjorde för 4-5 dagar sen?

10/05 -11 22:47 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Snälla, sluta klaga nu?
Alla säger att det är på grund av v5 fuska.nu dör ut.

onT: Vill inte klaga, men skickade in ett tips till Halo Reach för, en vecka sen?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

10/05 -11 23:11 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Ni får också tänka på att det inte bara är att trycka på "Godkänn"-knappen. Först och främst måste man ju veta att fusket faktiskt fungerar vilket inte är helt lätt om man inte har spelat spelet. Sedan måste man rätta stavfel och grammatiska fel. Man måste också kolla runt här på fnu och andra sidor så att det inte är kopierat. Detta är en process som i många fall kan ta lite tid och nu när många har skola eller arbete så kan det vara svårt att hinna med de lite utförligare fusken.

Coucou

10/05 -11 23:19 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Vill inte föreställa mig hur jobbigt det måste vara att vara h-mod nu. Har fyra (slut) prov denna vecka, och tre nästa vecka. Tror säkert att folk kan känna igen sig i detta och kanske även förstår att om man knappt har tid att sova så har man absolut inte tid till f.nu. Vänta ett par tre veckor bara.

Have I ever told you the definition of insanity?

11/05 -11 07:20 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Kigsz skrev:
Anmäl ditt intresse att bli hjälpmoderator då och hjälp till istället för att bara klaga. Det kan inte skada...

Bl.a jag har gjort det. Tror jag inte är ensam.

7 år på fuska.nu

11/05 -11 09:43 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Jag har inte fått ett enda svar på typ 10 fusk/speltester jag skickat in(fast 1 skickade jag in igår som var gryymt, fast det är bara drömmar att det kan godkännas, eftersom det är för "tråkigt" eller för mycket felstavningar)

11/05 -11 17:51 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

ToonLink skrev:
Kigsz skrev:
Skriv då till en moderator och förklara varför du passar som hjälpmoderator. Jag tror säkert att de uppskattar all hjälp vi kan få.

Uhm, du kan väl inte ansöka hursomhelst?

Att man visar intresse ser jag inget problem med, alltså att skriva att man är intresserad av en hjälpmoderatorplats och skriva ner varför man passar som hjälpmoderator. Dock att bara skriva "Jag vill bli hjälpmoderator!!!" och tro att att man blir utsedd är dödsdömt.

Sedan ska man inte spamma moderatorerna med meddelande heller. Ett meddelande räcker om man nu är seriös med sin ansökan.

~ Kigsz ~

2002-2012


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar