Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Människan kan vara en vidrig varelse

24/04 -11 18:53 crazy_frog92

crazy_frog92

1941 XP 29 inlägg

människan kan vara en riktigt vidrig varelse ibland. i denna världen kan man inte vara snäll och få något snällt tillbaka. om man är snäll, så tar människorna det i akt och utnyttjar bara personen.

jag själv är en sån person som inte vågar säga emot när jag innerst inne sitter och kokar. jag bara önskar att folk kunde se från olika perspektiv, och känna hur andra har det. men detta kommer aldrig ske, eftersom att människan är den hemskaste varelsen på jordens yta.



2pac Legend of hiphop
michael jackson Legend of pop
elvis Legend of rock

24/04 -11 20:55 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Tycker inte man ska generalisera sådär. Det är väl rätt individuellt hur man tänker och beter sig. :P

Want some chocolate?

24/04 -11 20:58 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Kay..

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

25/04 -11 02:48 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Att be om trådlåsningar är fortfarande inte tillåtet.
Be aldrig om modereringsbeslut för en tråd i själva tråden, anmäl eventuella regelbrytande inlägg, och/eller skicka ett meddelande till en moderator.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

25/04 -11 09:12 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

crazy_frog92 skrev:
människan kan vara en riktigt vidrig varelse ibland. i denna världen kan man inte vara snäll och få något snällt tillbaka. om man är snäll, så tar människorna det i akt och utnyttjar bara personen.

jag själv är en sån person som inte vågar säga emot när jag innerst inne sitter och kokar. jag bara önskar att folk kunde se från olika perspektiv, och känna hur andra har det. men detta kommer aldrig ske, eftersom att människan är den hemskaste varelsen på jordens yta.

Anledningen till att människan är så djävla vidrig och jobbig mot naturen är för att vi är smarta nog att klara av det. Hade andra djur klarat av det så hade dem gjort det också.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

25/04 -11 09:15 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Tja, ingen som sagt att människan är en perfekt varelse heller. :>

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

26/04 -11 18:19 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Det är ju människans fel till alla utsläpp, så okej då, människan kan vara en vidrig varelse ibland.

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

26/04 -11 18:41 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Bristfälligt debattämne.

Jag tycker att du ska reflektera över hur du ska bete dig i sådana situationer som du beskriver.

Människan är ingen vidrig varelse, däremot naturligt egoistisk.

7 år på fuska.nu

26/04 -11 21:39 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Höööh, människan är ju ändå den varelse som leder världen, anser precis som Apower att människan bara är egoistisk.

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

29/04 -11 19:09 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Tråd rensad, tillbaks till ämnet tack.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

30/04 -11 00:43 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Du är inte bättre än någon annan, om det nu är det du försöker få fram.

Har alltid bemött folk på ett schysst sätt, och folk har därför bemött mig på precis samma sätt. Har svårt att känna igen mig själv i den luddiga situation du beskriver.

Sedan vet jag att folk som är blyga, har dåligt självförtroende, inte står på sig, osv, har lätt för att bli nedtryckta, men tråden handlade väl om snällhet?

Have I ever told you the definition of insanity?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar