Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nån mer än jag som tycker att Half Life 2 suger?

15/04 -11 22:41 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

19Robb92 skrev:
Är man? Så jag är också det? Coolt.

Du är det enda undantaget, tyvärr.

15/04 -11 22:54 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Stegosaurus skrev:

Du är det enda undantaget, tyvärr.

http://www.nooooooooooooooo.com/

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

16/04 -11 09:24 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

Stegosaurus skrev:
KloakWetterl skrev:
Du tror inte att på ett äkta slagfält så skulle man ta alla vapen man kom åt?

Vem utrustar sina soldater med armborst till att börja med? Duger inte snipergevär? Pilar tar upp mer plats än kulor.


19Robb92 skrev:
Gordon och andra tillhör en motstådsrörelse som både vill befria samhällena och motkämpa varelserna. Du tror seriöst att en MOTSTÅNDSRÖRELSE ska få tillgång till massa vapen? Det är inte prescis som att dem har en egen fabrik som kan fabrikera vapen åt dem.



Stegosaurus skrev:
KloakWetterl skrev:
Du jämför grafiken mellan två spel som släpptes med tre års mellanrum?
[
Varför inte?


Därför att Crysis' grafikengine skapades när Crysis skapades, ett tredjedels decennium efter det att HF2s grafikengine skapades.

Stegosaurus skrev:
19Robb92 skrev:
Men det går ju inte att diskutera med dig. Det låter för det första som om du bara kört HL2 och inte episoderna. Och det låter som om du inte kört de första tre spelen i serien.

På vilket sätt?


Pröva att svara på frågan med ett svar istället för ett faktum som låter som om du kört upp en tumstock fylld med spik i arslet.

Ne.

16/04 -11 10:07 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

KloakWetterl skrev:
Därför att Crysis' grafikengine skapades när Crysis skapades, ett tredjedels decennium efter det att HF2s grafikengine skapades.

Tiden är relativ, 3,33 år må verka lång tid ur en människas synvinkel - men jämfört med hur en stjärna går igenom sin livsscykel, från protostjärna till vit dvärg, är en tredjedels decennium blott ett ögonblick.

KloakWetterl skrev:
Pröva att svara på frågan med ett svar istället för ett faktum som låter som om du kört upp en tumstock fylld med spik i arslet.

Av alla saker man kan fylla med spik och köra upp i någons anus, varför valde du just en tumstock?
Bara nyfiken.

16/04 -11 21:08 filmer518

filmer518

938 XP 126 inlägg

Hl2 är ett bra spel, om du inte gillar det, gå nån annan stans. När hl2 kom ut samtidigt som halo2. Gissa vilket spel som blev populärast? Ofc så var det hl2, du borde gå och skriva om detta nån annan stans. Jag tror att ungefär mer än hälften i half-life forumet gillar hl2.

halflife i 1080p HD ÄGER :D
Left 4 dead 2 och Warsow äger ju ofc också :D
KILL ALL SONCE OF BITCHES :D

17/04 -11 18:23 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

filmer518 skrev:
Hl2 är ett bra spel, om du inte gillar det, gå nån annan stans. När hl2 kom ut samtidigt som halo2. Gissa vilket spel som blev populärast? Ofc så var det hl2, du borde gå och skriva om detta nån annan stans. Jag tror att ungefär mer än hälften i half-life forumet gillar hl2.


Om man ska tala om Half Life 2, oavsett vad man ska säga, är väl Half Life-forumet det självklara valet?

17/04 -11 20:15 filmer518

filmer518

938 XP 126 inlägg

Stegosaurus skrev:


filmer518 skrev:
Hl2 är ett bra spel, om du inte gillar det, gå nån annan stans. När hl2 kom ut samtidigt som halo2. Gissa vilket spel som blev populärast? Ofc så var det hl2, du borde gå och skriva om detta nån annan stans. Jag tror att ungefär mer än hälften i half-life forumet gillar hl2.


Om man ska tala om Half Life 2, oavsett vad man ska säga, är väl Half Life-forumet det självklara valet?


Men du skriver om att du inte gillar hl2, om du vill ha svar av dom som inte gillar hl2 borde du gå nån annan stans. Ofc är det ett hl-forum men jag tror att ungefär mer än 50% av alla i hl-forumet gillar hl2.

halflife i 1080p HD ÄGER :D
Left 4 dead 2 och Warsow äger ju ofc också :D
KILL ALL SONCE OF BITCHES :D

17/04 -11 21:18 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

filmer518 skrev:
Men du skriver om att du inte gillar hl2, om du vill ha svar av dom som inte gillar hl2 borde du gå nån annan stans. Ofc är det ett hl-forum men jag tror att ungefär mer än 50% av alla i hl-forumet gillar hl2.

Prata för dig själv.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

18/04 -11 12:25 filmer518

filmer518

938 XP 126 inlägg

Fresh skrev:
filmer518 skrev:
Men du skriver om att du inte gillar hl2, om du vill ha svar av dom som inte gillar hl2 borde du gå nån annan stans. Ofc är det ett hl-forum men jag tror att ungefär mer än 50% av alla i hl-forumet gillar hl2.

Prata för dig själv.


Jag sa att jag TROR

halflife i 1080p HD ÄGER :D
Left 4 dead 2 och Warsow äger ju ofc också :D
KILL ALL SONCE OF BITCHES :D

28/04 -11 21:31 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

filmer518 skrev:


KloakWetterl skrev:


19Robb92 skrev:


ninen2001 skrev:


Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

28/04 -11 22:32 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Vad OP tror hände:

Stegosaurus skrev:

LOL I TROLL U
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


Vad som egentligen hände:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

28/04 -11 23:04 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

19Robb92 skrev:


Nej, jag menar det.
Denna tråd föddes ur tristess en helt vanlig kväll, en helt vanlig dag, när jag ville roa mig lite. Det var min avsikt hela tiden, från det ögonblick tråden skapades till det där jag skriver detta inlägg.

Stegosaurus skrev:
KloakWetterl skrev:
Därför att Crysis' grafikengine skapades när Crysis skapades, ett tredjedels decennium efter det att HF2s grafikengine skapades.

Tiden är relativ, 3,33 år må verka lång tid ur en människas synvinkel - men jämfört med hur en stjärna går igenom sin livsscykel, från protostjärna till vit dvärg, är en tredjedels decennium blott ett ögonblick.



Du tror väl ändå inte att en seriös trådstartare hade svarat sådär?
Du tror väl inte att en seriös trådstartare helt plötsligt börjar prata om stjärnornas livscykel i en diskussion som handlar om ett datorspel?

Hur som helst, denna diskussion har varit mycket underhållande läsning. Tackar och bockar!

28/04 -11 23:14 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Stegosaurus skrev:
Nej, jag menar det.
Denna tråd föddes ur tristess en helt vanlig kväll, en helt vanlig dag, när jag ville roa mig lite. Det var min avsikt hela tiden, från det ögonblick tråden skapades till det där jag skriver detta inlägg.

Brukar låta så. ;)

Stegosaurus skrev:

Du tror...


Tror gör man i kyrkan. Jag vet.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

28/04 -11 23:22 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

19Robb92 skrev:

Stegosaurus skrev:

Du tror...


Tror gör man i kyrkan. Jag vet.

Vad har det med saken att göra?
Det där var inte ens korrekt citerat.

29/04 -11 06:24 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Stegosaurus skrev:

Vad har det med saken att göra?
Det där var inte ens korrekt citerat.

Det borde du.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar