Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nya mynt.

Svara
31/07 -12 18:33 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Paulinho skrev:
Apower skrev:
Paulinho skrev:
Apower skrev:

Det förvånar mig å det grövsta att du verkar tycka det är så konstigt att alla folk har olika åsikter om vilka som bör vara på sedlarna. Eftersom vi har så otroligt varierande värderingar, dels om vad som gör en person viktig, och dels om på vilket sätt man bör vara viktig för att få vara med på sedeln tycker jag att det är en skum reaktion ifrån din sida att inte respektera det utan istället förlöjliga det.

Men att åttrycka åsikter är ett ypperligt sätt till en förändring i detta samhälle, för i annat fall har icke inga viljor tvingats fram, och hur folkets vilja ska då fås fram, är icke klart. Men huruvida att uttryckligheten av ett påstående har någon funktion, och kan därför ge sin lott till förändring, kan dock besvaras.

Om en individ ifrågasätter en annan mänsklig individs vilja att uttrycka sin åsikt, trots att detta fyller ingen funktion, tyder detta på att människan ifråga lyder sin moraliska kod till punkt och pricka, men anser att moral bör ej överstiga funktionen.

Seriöst dock, spänn av med det högtravande snacket. Det var ett skämt.

Jag skriver precis hur jag vill och jag ser ingen anledning till varför du ska få lägga dig i det. Det har ingenting med diskussionen att göra.

^Exakt vad jag snackar om. Du behöver inte vara så aggressiv, kom bara ihåg att du låter en smula löjlig när det verkar som om du skriver en instiftan till riksdan om att de ska skriva en ny lag.

Jag var inte aggressiv, bara tydlig med att jag inte är intresserad av någon diskussion kring mitt skrivande i den här tråden. Är det så viktigt för dig att kritisera min svenska, skicka PM så har jag något komiskt att läsa ikväll.

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar