Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Ännu en n00b

Svara
31/03 -11 14:53 nissechrisse

nissechrisse

3051 XP 305 inlägg

Jag hade tänk köpa Black ops idag/imorgon, det första jag tänker göra är så klart att klara ut story mode, jag vill nu ha lite tips för nybörjare om hur jag ska börja med multiplayer, vilket vapen jag bör andvända, vilken playlist jag bör börja köra för att komma igång utan att bli överkörd av en massa "Pro's" m.m

Tack på förhand!



In a pursuit of happiness
===CHR===
"It's a rich man's World"

31/03 -11 15:14 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Vapen är helt beroende på vad man själv gillar/tycker om. Playlist spelar ingen större roll egentligen... titta på lite tips på youtube.

Beginner tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=SXDeCCrHJIw - Bra video!

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

31/03 -11 17:59 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Vapnena blir svårare att hantera men gör mer skada med lvlarna. Alltså, dom första vapnena är väldigt lätta att hantera men gör lite sämre dps jämfört med dom vapnena du får i högre lvl som gör mer skada men är svårare att hantera.

Men shotgun är grymt lätt att hantera. :P

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

01/04 -11 15:23 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

Spela inte med Shotgun. De har en så kort radie att det inte är någon idé att köra med. Kör med SMG och Assault Rifles. Bra vapen: Enfield, MP5K, FAMAS, AUG, AK74u, AK47, MPL, Commando och G11.

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.

01/04 -11 15:55 trisse

trisse

11498 XP 36 inlägg

Hitta en spelstil som passar dig, t.ex. rush

Legen....
...wait for it...
..dary!!

01/04 -11 21:01 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

trisse skrev:
Hitta en spelstil som passar dig, t.ex. rush

demolition ;) du spelar bc2 hah?

Vill bara säga att jag inte vill ha en till n00b i mitt lag, så spela för allt i världen inte Domination eller search and destroy...

Spela med M16 eller MP5k, för allt i världen inte sniper! (Hate Black Ops Snipers!!!)

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

03/04 -11 11:21 the_darkness

the_darkness

421 XP 33 inlägg

första gången jag körde black ops använde jag mycket MP5K

03/04 -11 23:33 trisse

trisse

11498 XP 36 inlägg

Lespooo skrev:
trisse skrev:
Hitta en spelstil som passar dig, t.ex. rush

demolition ;) du spelar bc2 hah?

Vill bara säga att jag inte vill ha en till n00b i mitt lag, så spela för allt i världen inte Domination eller search and destroy...

Spela med M16 eller MP5k, för allt i världen inte sniper! (Hate Black Ops Snipers!!!)


Jag menar inte game mode, utan en spel stil

Legen....
...wait for it...
..dary!!

06/04 -11 01:21 nissechrisse

nissechrisse

3051 XP 305 inlägg

Just nu kör jag free for all för att öva in mig innan jag börjar köra Team, som vapen andvänder jag MP5k med kikarsikte.

In a pursuit of happiness
===CHR===
"It's a rich man's World"

06/04 -11 20:43 Gummixx

Gummixx

4861 XP 146 inlägg

nissechrisse skrev:
Just nu kör jag free for all för att öva in mig innan jag börjar köra Team, som vapen andvänder jag MP5k med kikarsikte.


eftersom Mp5an har hög rekyl så borde du inte ha det ;p
jag brukar använda extended mags eller silencer på den :)

(Skriv in din signatur)

08/04 -11 20:51 trisse

trisse

11498 XP 36 inlägg

Sen när du får ak 74u med grip är ett väldigt bra vapen, låser du upp på lv 17

Legen....
...wait for it...
..dary!!

10/04 -11 12:05 CoDGeeK

CoDGeeK

576 XP 80 inlägg

första vapnet för mig när jag prestige'ar är Mp5k med Red dot sight. lätt och få kills med

Tjenare

17/04 -11 01:51 nissechrisse

nissechrisse

3051 XP 305 inlägg

Mitt favoritvapen är numera mp16, en fråga: jag har sett ibland på killcam att folk har en blå fågel eller liknande som poppar upp, vad är det?

In a pursuit of happiness
===CHR===
"It's a rich man's World"

17/04 -11 06:20 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

nissechrisse skrev:
Mitt favoritvapen är numera mp16, en fråga: jag har sett ibland på killcam att folk har en blå fågel eller liknande som poppar upp, vad är det?

Scavenger?

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

17/04 -11 09:51 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

nissechrisse skrev:
Mitt favoritvapen är numera mp16, en fråga: jag har sett ibland på killcam att folk har en blå fågel eller liknande som poppar upp, vad är det?

Som fresh säger så är det symolen för perken Scavenger, som gör att du kan plocka upp ammo från andra vapen än det du har i handen...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

18/04 -11 01:49 nissechrisse

nissechrisse

3051 XP 305 inlägg

Ahaa... så kan det ju vara, tack.

Jag är snart lv. 50, kan någon förklara hur dethär med prestige fungerar, för-/nackdelar?

In a pursuit of happiness
===CHR===
"It's a rich man's World"


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar