Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



moderatorerna är idioter

Svara
30/03 -11 17:51 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Som jag ser på det här, så är vi (hjälp)moderatorer idioter bara för att vi håller oss till våra principer/regelverk? Jag minns att du har skickat ett PM om att jag missbedömde dina inskickade fusk (innehöll koder) och påpekade modereringen. Visst har jag gjort fel förr, men utifrån ditt fall var vissa av dem inte tillräckligt bra beskrivna.


Som Void säger, är det därför inte tillåtet att kopiera ett visst innehåll då det bryter mot upphovsrättslagen.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

02/04 -11 15:44 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Vad är det dom gör fel? Att dom sitter vid datan hela tiden gör dom väl inte till idioter? Och vad är det dom inte förstår? :S

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

02/04 -11 17:37 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Inzain skrev:
19Robb92 skrev:
Då verkar ni ju ha något gemensamt i alla fall. :)


So correct Robb!

Jag var en aktiv medlem på V4, men när V5 kom har allt skitit sig, vi höres Fuska.nu!

Aktiv på v4? Inte den senaste/sista tiden, va? Aldrig sätt dig.


För det första vill jag säga att jag INTE skickar in mycket fusk samtidigt bara för att få XP. XP är för mig helt irrelevant, eftersom det inte på något sätt är till någon praktisk nytta, förutom att det lockar andra som bryr sig om XP, eller att man bara känner sig bra för att man har mycket XP. För det andra så tycker jag att moderatorerna måste förstå att i princip ALLA koder och alla buggar och diverse annat som skickas in är just kopierade från andra ställen. För poängen med koder är ju att företagen vill vinna mer pengar på sina spel. Alltså släpper de ett spel, låter folk njuta av det en månad eller två. När det sedan börjar bli mindre aktuellt läcker de ut koder till några personer som sedan sprider dessa vidare för att på det sättet få folk att börja vilja spela spelet igen fast med fusk och på detta sätt tjänar de mer pengar. Alltså så är det ju den enda möjlighet att få fram koder, man sitter ju inte och provar sig fram i några veckor tills man hittar en kod som fungerar! Dessutom så är ju medlemmarna på denna sida "gratisarbetare". Vi ger hemsidan fusk och får som belöning att hemsidan finns och uppdateras. Således ser jag INGET problem med att få in mera fusk, bygga på lagret av dem och på så sätt kanske få mera användare. Dessutom så sitter jag ibland och sammanställer flera fusk och recensioner i Word i någon vecka som jag sedan skickar in samtidigt. Så med denna konstruktiva kritik menar jag att "kopieringsregeln" och "skicka-in-många-fusk-samtidigt-regeln" borde bli lite mindre hårda, eftersom hemsidan vinner på det själva. Detta handlar alltså om hemsidans eget bästa, en bra teknik till att driva en bra hemsida och fler fusk till medlemmarna!


Du vet väl inte vad vi medlemmar tycker om sidan? Jag själv tycker sidan är rolig med sina humor och det är ju ett sätt att snacka. Ingen sida har en poäng, ta tex Facebook, vad får du för grejer där? INGA! Man snackar och spelar spel. Samma här; Snackar och [kursiv]skickar in[/kursiv] spel.

Förstår inte riktigt vad du är ute efter? Att vi ska stänga datorskärmen och göra något annat?

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

03/04 -11 14:00 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

ravirento skrev:
Jag vill ju prata med dom irl, jag sa ju att jag vill ha telenr! men dom är ju fan för fega!

Dom kanske inte lämnar ut sina telefon nummer till folk man träffat på nätet och inte känner? Och dessutom hade inte jag heller lämnat ut mitt telefon nummer för att någon ska ringa och klaga på mig för att jag har gjort något fel på en fusk sajt.

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

07/04 -11 17:39 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Void skrev:
Bara jag som inte riktigt förstår vad han syftar på? Eller är han bara bitter för att han failar i debattforumet hela tiden? ;p

Jaja, såna här äckliga pubertetstroll är nog det värsta jag vet. Stick är du snäll.

Är för van vid facebook så jag misstog citerings-knappen för en gilla-knapp. Men jag kan lika gärna visa mitt stöd för ditt inlägg såhär.

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar