Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Klubbforumet

22/03 -11 16:24 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Jag tycker att det skulle vara bra om man kunde läsa klubbforuminlägg utan att vara medlem i klubben för forumet är rätt viktigt i en klubb så med hjälp av att se forumet kan man se lättare om man är "intresserad" av klubben eller inte. (Man kan göra ett undantag i vissa klubbar som t.ex "Moderator")

Jag tycker att detta är ett bra förslag



sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

22/03 -11 16:49 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Du menar huvudforumen som v4 va? Det skulle vara bra, ja.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

22/03 -11 16:59 GomuGomuNo

GomuGomuNo

2996 XP 468 inlägg

Ja bara underforumen hade väl varit bra.

Jag kan äta O´boy men inte fucking mjölk.

Och älgkött, det kastar man INTE!

22/03 -11 17:02 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Alltså, det ska ínte vara förbjudet att klicka på "forum" på en klubb man inte är med i- men att sedan komma in på allt annat borde man inte få- som i V4

22/03 -11 20:55 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

En på/av kanpp där det typ står "Tillåt folk som inte är medlemar i klubben läsa underforumet" skulle inte vara så dumt.

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

23/03 -11 18:08 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Det verkar snarare som att det har skett en förändring åt andra hållet. Under V4 kunde man se vilka underforum som fanns i klubbforumet (när man inte var medlem i klubben), något som nu har ändrats så att man inte ens kan se detta...

Att gå åt andra hållet (dvs. låta icke-medlemmar läsa klubbforuminlägg) känns långt borta. På gott och ont.

~ Kigsz ~

2002-2012


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar