Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Ett nostalgi-spel jag inte minns namnet på!

08/03 -11 15:07 MurderBeauty

MurderBeauty

87 XP 76 inlägg

Jag körde ett spel där man kunde va små, blå äggformade varelser man kunde välja ansikte och hår på tror jag. Och så minispelen i dataspelet var som fångarna på fortet, fast man kunde dö.
Man hade ett gäng med varelser, alla ser likadana ut, bara att alla har olika frisyrer och ansikten.
Man körde med varelserna var för sig.
T.ex ett spel var att man började med en varelse som satt i en bubbla, så skulle man ta sig igenom en labyrint. Om man kom i mål var det bra. Sen om t.ex nästa sögs ner i ett av hålen i labyrinten så dör den varelsen. Men då fortsätter man bara med nästa varelse också vidare. Det är svårt att förklara. När man klarade minispelet när alla varelser gått igenom banan har man klarat banan. För dom som dog vet jag inte vad som händer med.
Ett annat spel var att man skulle göra pizzor åt en stubb-liknande varelse. Om man gjorde fel slängde han ner dom i ett hål, om man gjorde rätt minns jag inte va som hände.

Fodralet minns jag svagt. Det var en bild på den stubb-liknande varelsen som hade en massa pizzor med sig som sprang, och bredvid honom en av dom äggliknande varelse som sprang också.

Snälla om ni vet namnet och om vilket spel jag pratar om, säg det till mig snälla! Jag blir vansinnig av hela min nostalgi-känsla och får snart nog! Jag skulle bli evigt tacksam om ni kunde svara mig.

OBS! Om ni inte riktigt fattade vad jag menade, säg till.



Korkad och blond har inget med varandra att göra


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar