Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



The Big 4 färdiga för Sverige!

02/03 -11 17:08 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Japp, ni hörde rätt.
Idag blev de färdigt att The Big 4 trots allt kommer till Sverige, efter besvikelsen att dom inte kom till Sonisphere har dom nu meddelat att dom dyker upp ändå!

3 Juli (om jag minns rätt) spelar alltså Metallica, Megadeth, Anthrax och Slayer på Ullevi!
Biljetterna kostar 500-700 kr (om jag minns rätt där med). Biljetterna släpps förmodligen redan imorgon.


Själv så har jag redan sätt två av banden, och känner inte för att betala 600 kr + buss + boende för att se Metallica och Megadeth, då jag inte är ett sånt där hysteriskt fan av dom.
Visst vill jag set Metallica, men efter att ha en färdig konsert framför mig + Sonisphere så blir de inget av.

Vad säger ni?



Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

02/03 -11 17:25 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Jag har läst det innan men kan inte gå.Jag är för ung

Fucking weebs...

02/03 -11 19:44 luddekid

luddekid

254 XP 33 inlägg

vad är åldersgränsen?

02/03 -11 20:28 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Vill gå!!!!

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

04/03 -11 20:31 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Mina päron låter mig inte gå om jag inte får med mig en 18+ till götet. Hittils har jag bara en polare i min ålder som vill hänga på så läget ser mörkt ut. Får jag så fixar jag biljetter direkt.

05/03 -11 00:09 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Yobbo skrev:
Mina päron låter mig inte gå om jag inte får med mig en 18+ till götet. Hittils har jag bara en polare i min ålder som vill hänga på så läget ser mörkt ut. Får jag så fixar jag biljetter direkt.

Säg att du ska träffa en som är 18 men i själva fallet är... Inte jag för jag gör aldrig misstaget och träffar nån från internet igen.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

05/03 -11 13:37 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

SBTK skrev:
Yobbo skrev:
Mina päron låter mig inte gå om jag inte får med mig en 18+ till götet. Hittils har jag bara en polare i min ålder som vill hänga på så läget ser mörkt ut. Får jag så fixar jag biljetter direkt.

Säg att du ska träffa en som är 18 men i själva fallet är... Inte jag för jag gör aldrig misstaget och träffar nån från internet igen.

Äh, de e lungt. Egentligen heter jag Lennart, är 54 år, alkoholist och hammarbyare. Dessutom gillar jag att flåsa små barn i öronen.

05/03 -11 14:16 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

Yobbo skrev:
SBTK skrev:
Yobbo skrev:
Mina päron låter mig inte gå om jag inte får med mig en 18+ till götet. Hittils har jag bara en polare i min ålder som vill hänga på så läget ser mörkt ut. Får jag så fixar jag biljetter direkt.

Säg att du ska träffa en som är 18 men i själva fallet är... Inte jag för jag gör aldrig misstaget och träffar nån från internet igen.

Äh, de e lungt. Egentligen heter jag Lennart, är 54 år, alkoholist och hammarbyare. Dessutom gillar jag att flåsa små barn i öronen.



Om du är riktigt snäll kan du få en Twix till lunch istället för den där vanliga kaninmaten. :]

OnT: Funderar på att köpa en biljett, men vet inte om mina sparpengr är värda det...

Ne.

06/03 -11 23:01 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Jag ska fixa biljetter när dom släpps imorgon!!! Lyckades övertala mor min.

07/03 -11 18:00 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Soft. Men varför kallas de "The Big Four"?

7 år på fuska.nu

07/03 -11 20:02 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Apower skrev:
Soft. Men varför kallas de "The Big Four"?

Varu ironisk? Om inte: Dom är fyra stycken; Anthrax, Megadeth, Metallica och Slayer och dom är de största inom sin genre, Thrash Metal. Egentligen kallas dom för "The big four of Thrash" men eftersom vi människor är så lata så skriver vi bara "big 4" och hoppas på att folk ska fatta.

08/03 -11 16:48 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Yobbo skrev:
Apower skrev:
Soft. Men varför kallas de "The Big Four"?

Varu ironisk? Om inte: Dom är fyra stycken; Anthrax, Megadeth, Metallica och Slayer och dom är de största inom sin genre, Thrash Metal. Egentligen kallas dom för "The big four of Thrash" men eftersom vi människor är så lata så skriver vi bara "big 4" och hoppas på att folk ska fatta.

Att de var fyra fattade jag med, men det andra kända jag inte till.

7 år på fuska.nu

09/03 -11 21:04 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Tycker dom borde göra en The Big 5, (nej, inte de 5 stora afrikanske djuren) med 5 stycken av världens största band. Vore ganska häftigt, men alla har väl sina rockstjärne egon så de kommer inte hända (:

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar