Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Brink-till pc eller ps3?

08/02 -11 22:59 wallshadow

wallshadow

9448 XP 24 inlägg

Hello,en kille på femton som behöver hjälp här.
Jag har fått upp ögonen för ett nytt spel av Splash Damage som heter BRINK. Jag älskar det och det ser väldigt bra ut,jag har redan förhandsbokat det till ps3 för att få ut det så fort jag kan,men har jag gjort rätt?
Jag har haft min dator i några månader och jag är en total newbie på att spela dataspel,kan i princip inte köra spel där man måste vara snabb utan kontroll till.
Dessutom så delar jag tyvär mitt ps3 med min lillebror så jag inte får så mycket tillgång till det som jag kunde önska.
Så nu till min fråga

ska jag:
1: Köpa spelet till pc pga
  Att mina kompisar har det
  Datorn är bärbar och du kan spela överallt
  Eftersom det är min egen slipper jag dela den med min bror,vilket jag behöver med ps3.

2:köpa spelet till ps3 pga
  Jag är mer van vid konsollen
  Det är bättre kvalitet på hela spelupplevelsen
  Ljud och bild kvaliten höjs med stor tv och högtalare.
 

Tacksam för svar
MVH//Wallshadow



Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.

09/02 -11 11:52 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Om du är mer van vid kontroll så borde du ju köpa en kontroll som funkar till datorn (går la till och med att köra med ps3 kontrollen om man har något program har jag för mig) Jag personligen skulle nog köpt det till PC därför att med nya spel brukar det även komma krasher å på ps3 hänger sig hela konsolen vilket leder till att man måste byta strömmen till konsolen..  MEN på Pc brukar det räcka att stänga spelet i "aktivitetshanteraren"(ctrl+alt+delete) Sen borde grafiken vara bättre på datorn om man tänker på att ps3:an varit med sen 2006..

10/02 -11 11:48 wallshadow

wallshadow

9448 XP 24 inlägg

det är ett bra tips

Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.

10/02 -11 14:55 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

I din situation måste jag nog tyvärr säga PC.

Want some chocolate?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar