Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Mage PVP Specc (WoW)

23/01 -11 17:40 metalgoran

metalgoran

68 XP 13 inlägg

Vissa säger frost,vissa fire, hörde också arcane men har för mig att det var före cata.
Hur är det, vilket är bäst för pvp mage?

23/01 -11 18:55 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Frost med tanke på alla slowdowns och ice-block and shit!

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

24/01 -11 09:29 JODI

JODI

2702 XP 77 inlägg

Frost är sjukt OP i pvp speciellt nu i cata vill jag säga. Satsa på fire/arcane i pve.

Annars då?

24/01 -11 16:53 metalgoran

metalgoran

68 XP 13 inlägg

Fresh skrev:
Frost med tanke på alla slowdowns och ice-block and shit!

Körde frost tidigare(nån dag sen) och det var ju helt gött men har nu bytt till fire, föredrar egentligen fire, har ingen nytta av slowdowns ofta eftersom jag brukar hålla avståndet medans melee klasser fajtas.
Och eftersom jag inte finner nån nytta av slowdowns riktigt vilken arcane elr fire borde jag föredra? tack

24/01 -11 19:12 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

metalgoran skrev:
Fresh skrev:
Frost med tanke på alla slowdowns och ice-block and shit!

Körde frost tidigare(nån dag sen) och det var ju helt gött men har nu bytt till fire, föredrar egentligen fire, har ingen nytta av slowdowns ofta eftersom jag brukar hålla avståndet medans melee klasser fajtas.
Och eftersom jag inte finner nån nytta av slowdowns riktigt vilken arcane elr fire borde jag föredra? tack

Tror du ska ta arcane i detta läget, arcane-barrier är sjukt bra har jag hört. Men vet faktiskt inte mycket om fire, bara att nästan inga mage's kör med det..

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

25/01 -11 14:34 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Som frost mage har du övertag mot; Warriors, Rogues, Death Knights, (feral druids i vissa lägen) och Paladins.
Som frost mage är du sårbar mot; Warlocks, arcane mages, hunters.

Som arcane har du störst övertag mot; Balance druids, dem flesta healers (förutom druider), hunters och Shadow priests.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

25/01 -11 15:32 JODI

JODI

2702 XP 77 inlägg

Fattar inte att blizzard ska buffa mages, körde idag dm hc och visst jag var etta på dpsen men fire magen var inte så långt ifrån och nu ska dom nerfa surv hunters.  :x

Annars då?

01/02 -11 13:28 metalgoran

metalgoran

68 XP 13 inlägg

Mal_ganis skrev:
Som frost mage har du övertag mot; Warriors, Rogues, Death Knights, (feral druids i vissa lägen) och Paladins.
Som frost mage är du sårbar mot; Warlocks, arcane mages, hunters.

Som arcane har du störst övertag mot; Balance druids, dem flesta healers (förutom druider), hunters och Shadow priests.

Rekommenderar du mig att köra arcane elr skulle du säga frost? Och arcane hällre änn fire väl?
Tack

10/02 -11 22:54 Emomilol

Emomilol

5839 XP 2268 inlägg

Frost = PvP/PvE
Fire = PvP/PvE när du får mer epic gear
Arcane = Nej, det suger atm.

11/02 -11 11:45 JODI

JODI

2702 XP 77 inlägg

Frost is the way to go..

Annars då?

12/02 -11 00:30 proGaimz

proGaimz

13 XP 3 inlägg

Lägg ner..
Jag har spelat Frost sen 2006, och jag säger det för 2428347289 gången: FROST IS THE WAY TO GO.

It's all about DA GAIMZ.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar