Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Druid specc/race (WoW)

15/01 -11 01:30 Noodie

Noodie

96 XP 43 inlägg

Hej :P Nu äre så att jag ska göra en druid och behöver lite hjälp med att välja specc. Hade först tänkt att göra en healer, men sedan när jag såg feral träden blev man ju genast sugen på att lira det.

Så vad tycker ni att jag ska lira, feral eller resto?

Vilket race tycker ni jag ska vara? Som ser bäst ut med gear, bäst overall och snyggaste forms.

Motivera!

//Noodie



You love my style cuz im not what ya used to.
Caught in the matrix.
Its outta control, how the man gotcha.

15/01 -11 04:58 henjan

henjan

6117 XP 806 inlägg

Själv föreslår jag feral men det är dock eftersom jag hatar att heala, du kan ju annars börja med feral o hoppa över till resto senare om du känner förde.

"Som ser bäst ut med gear, bäst overall och snyggaste forms."
Tycker Tauren o Worgen ser fula ut i gear(hjälmarna tex) och Trolls forms är ganska fula ser här:
http://thottbot.com/spell=768#screenshots:id=190412
Medans Night elf forms är ganska coola.
Brukar inte tänka på racials så mycket när jag skapar karaktärer.
Men det beror ju lite på vilken sida(Ally Horde) du tänkt välja.

?

15/01 -11 13:16 Noodie

Noodie

96 XP 43 inlägg

Jo det har ju varit så att jag tänkt pröva på att heala med inte hittat nån skön healing klass, när jag fick syn på druid med sina hots och swiftmend och allt var det är blev man ju lite sugen :)

Jag hade faktist en night elf druid på trial, var då feral och det var grymt kul :) Dessutom såg dom rätt så nice ut i gear. Dock så är jag en horde spelare . Har själv försökt bestämma mig mellan NELF och Tauren :/

Aja jag väntar på 2 svar till sen får jag se hur jag gör. Mitt gamecard tog ändå slut precis så ingen brådska hehe.

You love my style cuz im not what ya used to.
Caught in the matrix.
Its outta control, how the man gotcha.

17/01 -11 12:07 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Om du funderar på att rolla en druid så anser jag att du tar dig en funderare över antingen feral cat eller Balance.
Jag anser att eftersom cat-feral kommer bli så otroligt nerfad nu i fortsättninge (bear tanking boostas) så kommer det inte vara lika roligt som det sägs just nu. Dock är balance en riktigt bra idé om du funderar på att PvPa.

Resto druid är just nu bland de enklaste rollerna du kan ha just nu. Du kan hålla stadiga 10KHpS med en enkel rotation som håller din mana uppe relativt länge.

I slutändan är det ditt val som gäller. Dock angående races så rekommenderar jag Troll om du vill att ditt gear ska få en "aggresivare" bild.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

17/01 -11 13:42 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Det beror på vad du vill spela. Ska du levla rekomenderar jag feral för då går det bra att tanka i instancer samt göra quests med din cat form. Vill du PvPa så tycker jag att du kör resto om du ska lvla i Pvp och balance om du inte vill lvla i Pvp.

Sen vad som är snyggast är ju helt klart Night Elf i Allience och Troll i Horde, men det är min personliga åsikt.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

18/01 -11 19:18 Noodie

Noodie

96 XP 43 inlägg

Funderar på att köra balance eller feral, ska lira priest som healer och funderar på en rouge just nu.

Men tack för alla svar :)

You love my style cuz im not what ya used to.
Caught in the matrix.
Its outta control, how the man gotcha.

19/01 -11 15:26 JODI

JODI

2702 XP 77 inlägg

Skulle kört balance.

Annars då?

05/02 -11 19:07 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Night Elf ser ballast ut i både gear och forms imo. Lirar själv på en tauren druid på tillfället. Jag anser att Feral är roligast att lira.

06/02 -11 13:36 xkillen

xkillen

818 XP 20 inlägg

henjan skrev:
Själv föreslår jag feral men det är dock eftersom jag hatar att heala, du kan ju annars börja med feral o hoppa över till resto senare om du känner förde.

"Som ser bäst ut med gear, bäst overall och snyggaste forms."
Tycker Tauren o Worgen ser fula ut i gear(hjälmarna tex) och Trolls forms är ganska fula ser här:
http://thottbot.com/spell=768#screenshots:id=190412
Medans Night elf forms är ganska coola.
Brukar inte tänka på racials så mycket när jag skapar karaktärer.
Men det beror ju lite på vilken sida(Ally Horde) du tänkt välja.


Trolls har ju den bästa forms, vad snackar du om.

08/02 -11 10:28 JODI

JODI

2702 XP 77 inlägg

Seriöst skippa Feral om du inte ska tanka, feral dps blir fett nerfat nästa patch så satsa på Healing, tank eller boomking det är mitt råd men du gör som du vill ;)

Annars då?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar