Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Validering av fusk och tester tar för lång tid

Svara
15/12 -10 19:28 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Äsch who cares? När jag ville ha inskickade fusk förr (2008 typ) så var det väldigt sällan man kunde skicka in fusk för det redan var så många inne som var icke validerade. :'P

Att det tar två veckor är inget, förr kunde det ta två veckor att hitta en dag som det fanns plats för att skicka in fusk. Men somsagt kanske det skickas in mindre fusk än vad det gjordes förut..

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

15/12 -10 22:11 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Fresh skrev:
Äsch who cares? När jag ville ha inskickade fusk förr (2008 typ) så var det väldigt sällan man kunde skicka in fusk för det redan var så många inne som var icke validerade. :'P


Det kommer jag ihåg, man kunde inte skicka in fusk alls under en ganska lång tid om jag minns rätt (:

Coucou

15/12 -10 22:21 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Fix_d skrev:
Fresh skrev:
Äsch who cares? När jag ville ha inskickade fusk förr (2008 typ) så var det väldigt sällan man kunde skicka in fusk för det redan var så många inne som var icke validerade. :'P


Det kommer jag ihåg, man kunde inte skicka in fusk alls under en ganska lång tid om jag minns rätt (:

Ao, eller mjo man brukade kunna klämma in och få ett fusk skickat sjukt tidigt på morgonen eller sent på kvällen, men då var man liksom 11 eller nåt sånt. Inte sånna tider man är online då.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

15/12 -10 22:56 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Fresh skrev:
Fix_d skrev:
Fresh skrev:
Äsch who cares? När jag ville ha inskickade fusk förr (2008 typ) så var det väldigt sällan man kunde skicka in fusk för det redan var så många inne som var icke validerade. :'P


Det kommer jag ihåg, man kunde inte skicka in fusk alls under en ganska lång tid om jag minns rätt (:

Ao, eller mjo man brukade kunna klämma in och få ett fusk skickat sjukt tidigt på morgonen eller sent på kvällen, men då var man liksom 11 eller nåt sånt. Inte sånna tider man är online då.

Sant.

Coucou

15/12 -10 22:59 jek

jek

3756 XP 182 inlägg

bla bla vad ni tjatar

...isjgfiajigjaeighjiaehjiaehjiepjhpeiohjopejgweio

16/12 -10 08:54 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg


Generalisering in my <3.

Vadå generalisering? Det är sant som fan.

Craftik skrev:
Dem är lata, barna er inte och säg att det är hur medlemmarna skriver som gör att ni inte godkänner.

/Medlemmarna-gör-stavfel-allt-är-deras-fel-varför-ska
-vi-godkänna-


Otacksamma ungar som du borde stängas av permanent.

EDIT: Sen har ingen någonsin påstått att de avstår från att godkänna för att ni medlemmar skriver som krattor.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Avgå med er! Det finns ingen anledning att överhuvudtaget jobba kvar på en community åt både otacksamma ägare och medlemmar.

16/12 -10 16:52 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


Vadå generalisering? Det är sant som fan.

Jo, men det betyder inte att alla gör så. Over and out.

7 år på fuska.nu

16/12 -10 17:32 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Apower skrev:

Vadå generalisering? Det är sant som fan.

Jo, men det betyder inte att alla gör så. Over and out.

Nä, och vart säger Daniel att alla gör så? :)

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

16/12 -10 18:24 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Forsa95 skrev:
Apower skrev:

Vadå generalisering? Det är sant som fan.

Jo, men det betyder inte att alla gör så. Over and out.

Nä, och vart säger Daniel att alla gör så? :)

Det kändes så. ):

7 år på fuska.nu

16/01 -11 21:33 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Du vet är samma problem varje år. Under sommaren godkänns fusk/speltester i rasande takt, därför att de flesta har mer fritid då (eftersom det är sommarlov). Under hösten så blir det alltid en nedgång i aktiviteten då skolan har börjat igen. Runt jul vänder det igen (fler fusk/speltester godkänns), men det kommer att vända igen på grund av att vårterminen börjar. Fast det löser sig till sommaren och sen börjar det om igen...[/quote]

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar