Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



The Legend of Zelda: Skyward Sword

13/11 -10 23:06 jamaboy

jamaboy

1681 XP 36 inlägg

Petti2 skrev:
Enligt IGN verkade spelet väldigt bra, ändå tänkte de att serien var uttjatad och sånt innan de testade, håller på att köpa det i ICA supermarket nu.
va du håller på köpa The Legend of Zelda: Skyward Sword i ICA supermarkt? vad snackar du om?:S

15/11 -10 20:06 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Det är inte jag asså... Kolla namnet.

Have no fear - Rebellion is here

15/11 -10 20:15 xboxtim

xboxtim

925 XP 40 inlägg

Petti skrev:
Det är inte jag asså... Kolla namnet.

Han snacka med den andra av din användare. xD

Xbox360
Halo är ägig
DS

30/11 -10 22:12 daniel100

daniel100

3055 XP 288 inlägg

Den som köper detta spel kan vara säker på 1 sak iallafall! Det han kan vara säker på är....... Att han köpt spelet ......^^

Jag har huvudet i molnen alltför ofta...........
If you wonder who i am, keep wondering............
I am the one and only, Hahahahahaha............

02/03 -11 21:11 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Lite skoj i väntan:

http://www.youtube.com/watch?v=wzEQcaLV2ow

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

04/03 -11 23:24 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Måste erkänna att jag börjar bli alltför sugen på det här.. Var dock mer sugen på Spirit Tracks, men ändå så  börjar hajpen att byggas upp sedan GDC-trailern 8D

"Death is the beginning of immortality.."

02/04 -11 14:33 Themoa

Themoa

230 XP 4 inlägg

En till trailer:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_...

Tycker grafiken ser ut att ha blivit enklare än den var i de första trailerna. Eller är det bara jag?
Men, spelet ser ut att bli bra i alla fall, en hel del pussel och roliga fiender och utmaningar.

Dance to a cry for help

02/04 -11 14:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Themoa skrev:
En till trailer:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_...

Tycker grafiken ser ut att ha blivit enklare än den var i de första trailerna. Eller är det bara jag?
Men, spelet ser ut att bli bra i alla fall, en hel del pussel och roliga fiender och utmaningar.

Efter, vi har redan sett den.

05/04 -11 00:39 Themoa

Themoa

230 XP 4 inlägg

Nintendoguy skrev:
Themoa skrev:
En till trailer:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_...

Tycker grafiken ser ut att ha blivit enklare än den var i de första trailerna. Eller är det bara jag?
Men, spelet ser ut att bli bra i alla fall, en hel del pussel och roliga fiender och utmaningar.

Efter, vi har redan sett den.

Trodde inte heller nån skulle tro den var ny eftersom den lades upp för ca en månad sen, tänkte mer på det jag skrev om den.

Dance to a cry for help

05/04 -11 15:57 GomuGomuNo

GomuGomuNo

2996 XP 468 inlägg

Grafiken tycker jag är fin. Vet inte riktigt om den äldre Link passar in så bra. Jag är inget big fan av Bokoblin designen menn den var värre i TP.

Jag kan äta O´boy men inte fucking mjölk.

Och älgkött, det kastar man INTE!

05/04 -11 19:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

GomuGomuNo skrev:
Grafiken tycker jag är fin. Vet inte riktigt om den äldre Link passar in så bra. Jag är inget big fan av Bokoblin designen menn den var värre i TP.

TP var en av det finaste designen jag har sett i hela mina 13 år. Men jag är inte besviken över SS, känns som ett fantasy spel i HD tycker jag och hoppas detta får online.

06/04 -11 15:33 GomuGomuNo

GomuGomuNo

2996 XP 468 inlägg

Nintendoguy skrev:
GomuGomuNo skrev:
Grafiken tycker jag är fin. Vet inte riktigt om den äldre Link passar in så bra. Jag är inget big fan av Bokoblin designen menn den var värre i TP.

TP var en av det finaste designen jag har sett i hela mina 13 år. Men jag är inte besviken över SS, känns som ett fantasy spel i HD tycker jag och hoppas detta får online.

TP designerna var fina men inte just Bokoblins tycker jag.

Jag kan äta O´boy men inte fucking mjölk.

Och älgkött, det kastar man INTE!

07/04 -11 19:10 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Hoppas Temple Of Time kommer tillbaks!!

08/06 -11 09:03 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Ser riktigt härligt ut! :)
http://www.youtube.com/watch?v=boYi39...

Det här och OOT i år är ren spelkärlek <3

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

10/06 -11 14:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Spelet lanseras i Sverige runt jul nu i år och kommer släppas tillsammans med en guldfärgad Wii Remote med TLoZ-tecknet på. Det kommer även släppas till både Wii och Wii U, eftersom att Wii U antagligen kommer sommaren 2012.
Spelet kommer att vara större, svårare och mer öppet än vad de andra spelen har varit. Man kommer även kunna flyga efter att man både åkt båt och tåg sägs det. Det har talats mycket om att det troligtvis kommer ett nytt musikaliskt instrument, dock inte helt säkert.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar