Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Skandalen med Kungen!

Svara
06/11 -10 20:30 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Ja, vad säger ni? Ni har väl antagligen hört talas om Svea Rikes Konungs festande på svartklubbar tillsammans med Maffiabossar och Prostituerade tjejer.

Vad tror ni om detta? Är det bullshit elr sant?

Leta lite på Aftonbladet.se elr liknande skvallertidning, om ni inte vet.



*

06/11 -10 20:57 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Har inte läst boken om kungen, vet inte hur mycket av det som är sant och ärligt talat bryr jag mig inte. Han är som vem som helst blir bara "stort" bara för att han gör/gjort något. Vem bryr sig egentligen om vad som hänt, han gör sitt jobb som kung bra och alla verkar nöjda med honom så bara låt honom sköta sitt jobb och ha lite privatliv. Lev i nuet lixom..

06/11 -10 21:00 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Enda jag bryr mig om vad gäller kungen är att få monarkin avskaffad. Tror dessutom att han har gjort vad han har gjort, ja.

Have I ever told you the definition of insanity?

06/11 -10 21:04 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Danne_00 skrev:
Enda jag bryr mig om vad gäller kungen är att få monarkin avskaffad. Tror dessutom att han har gjort vad han har gjort, ja.


Du har rätt, monarki är jag också emot. Dom sitter och dricker Champagne på dom hederliga skattebetalarnas bekostnad. Usch.


Tycker faktiskt att eftersom att han (även om jag inte gillar det) är en symbol för Svea Rike, och därför är det extremt opassande att just han köper sex av 18åringar och festar med mäktiga ryska maffiakungar. Riktigt pinsamt tycker jag. Sen får man ju inte blåsa upp det för mycket. Det var ju faktiskt ett par år sedan.

*

06/11 -10 22:14 Cream

Cream

381 XP 58 inlägg

Eric_ skrev:
Danne_00 skrev:
Enda jag bryr mig om vad gäller kungen är att få monarkin avskaffad. Tror dessutom att han har gjort vad han har gjort, ja.


Du har rätt, monarki är jag också emot. Dom sitter och dricker Champagne på dom hederliga skattebetalarnas bekostnad. Usch.


Tycker faktiskt att eftersom att han (även om jag inte gillar det) är en symbol för Svea Rike, och därför är det extremt opassande att just han köper sex av 18åringar och festar med mäktiga ryska maffiakungar. Riktigt pinsamt tycker jag. Sen får man ju inte blåsa upp det för mycket. Det var ju faktiskt ett par år sedan.

Monarki suger totalt. Den där kungafamilj är rika kan göra vadsomhelst bara för att dem ska representera landet, och det är inte något dem gör på ett bra sätt heller. .__.

06/11 -10 23:48 tr0llface

tr0llface

50 XP 20 inlägg

bry tbh

jag store en polisen
wnuxx:D
klippa av hans toung

08/11 -10 16:35 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

So?

Vad är det som gör de så mycket värre att de är kungen som super, knullar prostisar och festar med maffiabossar som nån annan? D:

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

08/11 -10 16:40 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Tror ingenting om detta och vill inte tro något om det heller, utan väntar på fakta.

7 år på fuska.nu

08/11 -10 17:34 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

niwn skrev:
So?

Vad är det som gör de så mycket värre att de är kungen som super, knullar prostisar och festar med maffiabossar som nån annan? D:

Att vi svenskar finansierar honom så att han utan arbete kan leva sitt lyxliv och med enda funktion som Sveriges ansikte utåt. Vet inte hur det är med dig, men jag vill iallafall inte köpa horor åt kungen för mina pengar.

Have I ever told you the definition of insanity?

08/11 -10 17:44 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Danne_00 skrev:
niwn skrev:
So?

Vad är det som gör de så mycket värre att de är kungen som super, knullar prostisar och festar med maffiabossar som nån annan? D:

Att vi svenskar finansierar honom så att han utan arbete kan leva sitt lyxliv och med enda funktion som Sveriges ansikte utåt. Vet inte hur det är med dig, men jag vill iallafall inte köpa horor åt kungen för mina pengar.


Självklart inte, därför vi borde avskaffa monarkin!

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

08/11 -10 17:49 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

niwn skrev:
Danne_00 skrev:
niwn skrev:
So?

Vad är det som gör de så mycket värre att de är kungen som super, knullar prostisar och festar med maffiabossar som nån annan? D:

Att vi svenskar finansierar honom så att han utan arbete kan leva sitt lyxliv och med enda funktion som Sveriges ansikte utåt. Vet inte hur det är med dig, men jag vill iallafall inte köpa horor åt kungen för mina pengar.


Självklart inte, därför vi borde avskaffa monarkin!


Den borde varit avskaffad för länge sedan! Förhoppningsvis kanske det leder till att monarkin blir väldigt impopulär, vilket i sin tur kan leda till att den på sikt avskaffas.

*

08/11 -10 18:01 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Enligt min mening så är monarkin viktig för Sveriges ekonomi. För viktig för att avskaffas.

7 år på fuska.nu

08/11 -10 18:03 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Apower skrev:
Enligt min mening så är monarkin viktig för Sveriges ekonomi. För viktig för att avskaffas.


Känns fan inte kul att skatten går till ngn som har sex med unga tjejer och super bort pengarna på svartklubb.

*

08/11 -10 18:06 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Eric_ skrev:
Apower skrev:
Enligt min mening så är monarkin viktig för Sveriges ekonomi. För viktig för att avskaffas.


Känns fan inte kul att skatten går till ngn som har sex med unga tjejer och super bort pengarna på svartklubb.

Detta är inte utrett av polis än, så hur kan du säga att det är sant?

7 år på fuska.nu

08/11 -10 18:15 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Apower skrev:
Eric_ skrev:
Apower skrev:
Enligt min mening så är monarkin viktig för Sveriges ekonomi. För viktig för att avskaffas.


Känns fan inte kul att skatten går till ngn som har sex med unga tjejer och super bort pengarna på svartklubb.

Detta är inte utrett av polis än, så hur kan du säga att det är sant?

Poäng. Dessutom får vi inte glömma att kungafamiljen lockar tusentals turister som slösar sina pengar här. Det borde göras en undersökning på om vi antingen går med visst eller förlust så att man kan se om monarkin fortfarande är nödvändig i Sverige

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

08/11 -10 19:17 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Nonzi skrev:
Apower skrev:
Eric_ skrev:
Apower skrev:
Enligt min mening så är monarkin viktig för Sveriges ekonomi. För viktig för att avskaffas.


Känns fan inte kul att skatten går till ngn som har sex med unga tjejer och super bort pengarna på svartklubb.

Detta är inte utrett av polis än, så hur kan du säga att det är sant?

Poäng. Dessutom får vi inte glömma att kungafamiljen lockar tusentals turister som slösar sina pengar här. Det borde göras en undersökning på om vi antingen går med visst eller förlust så att man kan se om monarkin fortfarande är nödvändig i Sverige


Vi säger såhär då, visst kan vi ha kvar den, men dom borde kunna skaffa fram pengar på samma sätt som vi, istället för att vi ska betala deras mat, bensin, horor och bröllop.
Vad gör dom så mycket bättre än oss andra?

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar