Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Starcraft II - "Lirar tråden"

08/10 -10 21:01 xXaledroXx

xXaledroXx

3181 XP 139 inlägg

Jag har just införskaffat Starcraft 2 och kört singel playern lite. Ska sedan börja med multiplayern men behöver lära mig lite mer om spelet först.

Men on topic nu så har jag gjort den här tråden för jag undrar om någon vill lira Starcraft 2 med mig? :D

Den personen ska helst ha mic och antagligen roligast för han/hon om han/hon inte är så proffsig på starcraft 2, för det är inte ja.


Jag heter xXaledroXx på spelet :D



Byter användarnamn till xXaledroXx
Glöm inte och lägga det i eran carebox! (:
alex_i98 = xXaledroXx

08/10 -10 21:40 F_E_2000

F_E_2000

1826 XP 118 inlägg

Aww, trodde det var en riktig "lirar" tråd :<

Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein

Und das heißt

Erika

09/10 -10 14:18 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Säger detsamma... Hoppades på att det var en diskussionstråd...

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

13/10 -10 16:16 xXaledroXx

xXaledroXx

3181 XP 139 inlägg

Haha, diskutera på om ni vill :D

Byter användarnamn till xXaledroXx
Glöm inte och lägga det i eran carebox! (:
alex_i98 = xXaledroXx

06/01 -11 10:20 Noodie

Noodie

96 XP 43 inlägg

Jag köpte det för ett tag sen men slutade sedan och började spela CoD (20 polare som spelar det så ^^) Men nu har jag börjat spela det igen så kanske vi skulle kunna dra några games.

Dock är min dator trasig just nu , men ska köpa nya delar imorn eller övermorrn så då kanske :)

You love my style cuz im not what ya used to.
Caught in the matrix.
Its outta control, how the man gotcha.

17/01 -11 02:16 Bearmonkey

Bearmonkey

206 XP 1 inlägg

SC2 är verkligen en utmaning, och man blir ofta totallt överkörd och krossad av andra om man är ny.

Lyckligtvis finns det 50 "beginner matches" som man kan öva olika raser och taktiker på. (Rekommenderas starkt att inte testa för mycket nytt i ligor, det slutar med att man åker ner i bajsligan.)

Men om nåt annat gammalt starcraft pro (kanske att ta i, jag är bara i silverligan <.< ) skulle vilja snacka så gärna. Behöver nya taktiker. :)

Haru ett kex? Jag ska bara kolla på det en stund..

04/05 -11 21:55 SquirrelStew

SquirrelStew

208 XP 44 inlägg

Håller inte riktigt med om att man blir "Överkörd" och "Krossad" Efter practice kommer du ju i placement, och det är dem matcherna och dem första bronze(Om du kom dit) som du blir krossad. Sen byter det liksom, så att du krossar andra :P. Vilka raser kör ni? Ja kör zerg.

06/05 -11 22:25 F_E_2000

F_E_2000

1826 XP 118 inlägg

Om man är så patetiskt att man blir krossad alla 55 matcher innan man blir placerad (Plus eventuella förluster efter.) så borde man inte spela Quick Match, utan pröva på Co-op och försöka sig på challenges så man lär sig spelet lite...

För övrigt spelar jag Toss och 4gate'ar praktiskt taget i varje matchup. Favorit matchup är däremot PvT eftersom det är så roligt att se Colossi bokstavligt talat smälta Bioballs till små pölar av aska efter man har lyckats sätta in en fin 3gate robo. :3

Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein

Und das heißt

Erika

01/09 -11 10:31 Hoffah

Hoffah

237 XP 9 inlägg

Jag lirar gärna Starcraft 2 med dig, Det är ett så jävla skönt spel som man nästan aldrig blir trött på, Dess oändliga mods, Singel player och multiplayer, Adda bara Starhoffa xD

Sarcasm is the only service I offer.

Hoffagames.com

04/12 -11 00:28 rein1

rein1

1605 XP 3 inlägg

Möjligen lite sent, men för att kunna lägga till andra spelare så måste man, förutom nicket, även skriva vad man har för character code.

...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar