Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Var går gränsen för invandrare?

Svara
08/02 -11 08:31 ravirento

ravirento

325 XP 49 inlägg

För många svenskar är invandrare samma sak som turkar, irakier och andra diverse länder från Mellanöstern. Invandrare betyder varje person som söker asyl för att få ko i Sverige och kan komma från vilket land som helst. Personligen tycker jag inte att invandrare är några problem så länge de inte överbefolkar Sverige eller får en kulturistisk majoritet. Jag tycker det är trevligt med människor från en anna del av vår (lyssna på vår, alltså allas) jord, de har historier och berätta och, alltså jag kan bara inte se något fel med deras personligheter eller dem som människor. Det här med nationalism är överskattat. Och den organisation som mannodag trodde kanske bekämpade apartheid idag, är ju den som egentligen är mest, ja, särbehandlande i form
av nationaliteter. Den kallas för EU.

"Numbing the pain for a while will make it worse when you finally feel it" Albus Dumbledore

01/03 -11 12:31 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

När de börjar knacka på dörren har de gått förlångt. De kom en gång med chockladhjärtan för att jag hjälpte dom en gång, men det var bara bra. :O

Mal_ganis skrev:
Nonzi skrev:
tompus skrev:
Nonzi skrev:
jobbiga människor?

För man behöver ju verkligen åka till Tyskland för att träffa jobbiga människor. Hela Sverige är ju fullt med jobbiga personer.

I Sverige kan iallafall folk engelska


*host* du tror verkligen det? Om du ska jämföra den svenska engelskan med andra versioner av engelskan så är Svenskarnas engelska rent av hemsk...

Tyskland dubbar sina filmer till sitt språk. Då tycker jag att Sverige är bättre på Engelska.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar