Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Premier League 2010-11

06/01 -11 16:48 Lallo92

Lallo92

8216 XP 1231 inlägg

AngelOfCheat skrev:
Heja arsenal ni vinner premier league!!!

Nej för fan, dör hellre innan dom gör det, Tottenham ftw!

Måste dock säga att Man United ändå förvånar mig, dom spelar inte sin bästa fotboll, långt ifrån. Men ändå är dom obesegrade, leder Premier League med två mindre matcher spelade, riktigt starkt av dom!

Well I open up a bottle
And I fell out of bed, I couldn't
find the floor until it hit me in the head

06/01 -11 23:53 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Ja Tottenham eller Arsenal vinner ligan. Manchester Blä tror jag inte håller.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

07/01 -11 16:15 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Ja du fler poäng där som jag håller med om.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

07/01 -11 23:15 Lallo92

Lallo92

8216 XP 1231 inlägg

GameMaestro skrev:
Att Man Utd leder ligan med det laget de har visar bara hur dåliga topplagen har blivit. Ligan har blivit jämnare och roligare att titta på (även om Man Utd eller Chelsea som vanligt kommer vinna igen), men topplagen kommer inte ha en chans mot Barcelona, Real Madrid och de kommer få det tufft mot både Inter och Milan.
Så skönt att Englands storhetstid är över.

Just det som gör att La Liga är så jävla tråkig att kolla på, två lag som utmanar om titeln hela tiden, det är precis som skottska ligan, två lag har alla pengar, så fort något annat lag i ligan börjar få fram en stor spelare köper dom den. Premier League är ju överlägset den mest underhållande ligan. Det är min åsikt i alla fall.

Well I open up a bottle
And I fell out of bed, I couldn't
find the floor until it hit me in the head

07/01 -11 23:24 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Ja premier league är världens mest underhållande ligan enligt min åsikt. Jag håller med dig där Lallo92. Att la liga har blivit tråkigare. Sen så enligt mig så kommer italienska ligan efter Premier League som är rätt underhållande fotboll.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

08/01 -11 00:11 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Den brasilianska ligan verkar vara något för dig. (;
Fast Bundesliga har snart lika många brassar...

09/01 -11 08:52 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Man ska antingen kolla på Premier League eller Serie A.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

09/01 -11 13:55 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

GameMaestro skrev:
Meh, jag ser hellre på riktigt bra fotboll än jämn fotboll. Även om matcherna är jämnare i England (om man nu glömmer Man Utds och Chelseas 7-0 vinster den här säsongen :|) så tycker jag att fotbollen också är mycket tråkigare. Utanför top-5 finns knappt en enda kreativ spelare, och inte ens Nani, Lampard, Modric och Nasri är i närheten av Messi, Ronaldo, Xavi, Iniesta, Cassano, Alonso, Pirlo, Zlatan osv.

Vill jag se underhållande OCH jämn fotboll ser jag helst på Bundesliga.

Själv tycker jag att Arsenal 2-2 Tottenham där spelarna krigar till sista man är roligare än Barca 8-0 Almeria.

Vissa kollar faktiskt på matchen och inte på målen. 

Vi har nog dessutom olika syn på bra fotboll, min syn är väldigt mycket kämpaglöd, dramatik, fart och många anfall, målen är bara en bonus.

Din syn verkar vara stillastående spelare som passar till varandra och inte anfallaer överhuvudtaget.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

09/01 -11 15:31 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

AngelOfCheat skrev:
Man ska antingen kolla på Premier League eller Serie A.

Tråkigare liga än Serie A får man leta efter.. Följer hellre Allsvenskan.

09/01 -11 16:34 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

GameMaestro skrev:
Paulinho skrev:

Själv tycker jag att Arsenal 2-2 Tottenham där spelarna krigar till sista man är roligare än Barca 8-0 Almeria.

OK.

Jag ser hellre Barcelona vinna med 5-0 mot världens näst bästa lag. Varför? För att inga andra lag spelar i närheten så bra.
Vill jag se intensitet och passion så ser jag som sagt hellre på Bundesliga (eller håkki). Där behöver man inte bara se derbymatcher (som även de börjar bli tråkiga i PL :| Utd-City i höstas var en av de mest tråkiga matcher jag sett) för att få se passionerat och intensivt spel.


Din syn verkar vara stillastående spelare som passar till varandra och inte anfallaer överhuvudtaget.

Jo precis. Barcelona har visserligen gjort 15 fler mål än Man Utd och Arsenal med 2-3 matcher mindre spelade, men de anföll ju kanske inte när de gjorde de målen.


Helst av allt ser jag dock på Allsvenskan. Varken speciellt bra eller underhållande spel, men man är ju ingen glory hunter. 8)

Som sagt, medan jag gillar dramatik så gillar du mål, helt olika smaker. Jag tycker inte mål spelar en särskilt stor roll eftersom mål kan jag hitta på youtube, dramatiken däremot kan bara finnas när man tittar på det live.

Eftersom alla lagen utom två i La Liga är hopplöst usla så kanske det inte är så konstigt att Barca går så många mål, eller hur? Dessutom så kallar jag inte att passa bollen i ett olidligt segt tempo fram och tillbaka från backlinjen i tio minuter för att sedan passa Messi som går rakt igenom Clownförsvaret och rullar in bollen i öppet mål som ett "riktigt" anfall.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

09/01 -11 20:26 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Midgard100: Allsvenskan är mycket tråkigare än Serie A, Premier League och La Liga. Jag kollar på allt i en match.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

09/01 -11 21:51 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Skrev aldrig att Allsvenskan var roligare, men jag föredrar att följa en match mellan AIK och Djurgården istället för tex Milan-Juve..

10/01 -11 19:43 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Okej då förstår jag dig. Ja Hodgson har ju fått sparken så undrar hur det kommer gå för Liverpool med Kenny Dahlish som tränare för tillfället.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

30/01 -11 10:17 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Det har gått bra för Kenny Dahlish. Liverpool har precis köpt Luis Suarez för 234 miljoner och de håller på att tappa Fernando Torres som det ser ut som.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

03/02 -11 14:13 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Torres, likaså Benayoun har lämnat Liverpool nu. Förjävligt. Kommer bli en sämre säsong nästa år än i år. Liverpool ligger 7:a för tillfället, hoppas att Suarez är en bra ersättare.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar