Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Pokémon Generation 5 på G

08/04 -10 23:07 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

zy98 skrev:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
shiny zoroark

Vad heter han nu i Sonic.... Shadow!
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Ssssssssssss...

09/04 -10 10:37 Monocool

Monocool

3957 XP 387 inlägg

Pokemon white och Black kommer de heta.

I can't do any miracles, but i'm trying.
I came, I saw, i tried.
RIP Kattis.

09/04 -10 10:56 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Ja, som sagt. Pokémon White version och Pokémon Black version är dom nya namnen på spelen och släpps till hösten i japan.

Personligen ska man beställa det så man får det så tidigt som möjligt.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

09/04 -10 11:01 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Inte fler Pokémon! D:

7 år på fuska.nu

09/04 -10 11:11 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

Jag har tänk på det länge innan ens zoroark var avslöjad att om dom nya spelen skulle heta black and white eller darkness and lightness. Det skulle passa att ha med färger denna gång istället för ädelstenar, bra val game freak. =D Två av dom nya legendariska som ska visas på boxart kommer nog att baseras på just på färgen svart och vit. Den tredje versionen kommer att heta grey.

09/04 -10 11:22 Monocool

Monocool

3957 XP 387 inlägg

SuperJOCKE skrev:

Personligen ska man beställa det så man får det så tidigt som möjligt.

Jag ska nog också beställa, eller ladda ned, troligen beställer jag eftersom det ofta laggar upp sig när man har det nedladdat.

I can't do any miracles, but i'm trying.
I came, I saw, i tried.
RIP Kattis.

09/04 -10 11:25 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

monocool skrev:
Troligen beställer jag eftersom det ofta laggar upp sig när man har det nedladdat.

Det är för att No$gba (emulatorn) suger as! =P

09/04 -10 11:27 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

metagross skrev:
Apower skrev:
Inte fler Pokémon! D:

hur vet du att dom blir dåliga den kanse blit jätte bra eller så blir den skit dålig

Förut när det fanns 300 kunde jag hålla reda på alla, till och med om det var en gräs eller en eld pokemon.

Nu kan jag inte ens hålla reda på vad de nya heter.

7 år på fuska.nu

09/04 -10 12:16 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

trickmaster skrev:
Jag har tänk på det länge innan ens zoroark var avslöjad att om dom nya spelen skulle heta black and white eller darkness and lightness. Det skulle passa att ha med färger denna gång istället för ädelstenar, bra val game freak. =D Två av dom nya legendariska som ska visas på boxart kommer nog att baseras på just på färgen svart och vit. Den tredje versionen kommer att heta grey.

1. Det finns inget ord som heter lightness
2. Game Freak bestämmer inte namnen
3. Varför skriver du: "Den tredje versionen kommer heta grey". Du vet inte ens om det kommer en tredje och ännu mindre dess namn.
Apower skrev:
metagross skrev:
Apower skrev:
Inte fler Pokémon! D:

hur vet du att dom blir dåliga den kanse blit jätte bra eller så blir den skit dålig

Förut när det fanns 300 kunde jag hålla reda på alla, till och med om det var en gräs eller en eld pokemon.

Nu kan jag inte ens hålla reda på vad de nya heter.

300? Det har aldrig funnits bara 300. Det går 151, 251, 386. Nu 493. Aldrig i närheten av 300 bara.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

09/04 -10 13:36 Monocool

Monocool

3957 XP 387 inlägg

trickmaster skrev:
monocool skrev:
Troligen beställer jag eftersom det ofta laggar upp sig när man har det nedladdat.

Det är för att No$gba (emulatorn) suger as! =P

Jag menar till R4DS

I can't do any miracles, but i'm trying.
I came, I saw, i tried.
RIP Kattis.

09/04 -10 16:29 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

SuperJOCKE skrev:
trickmaster skrev:
Jag har tänk på det länge innan ens zoroark var avslöjad att om dom nya spelen skulle heta black and white eller darkness and lightness. Det skulle passa att ha med färger denna gång istället för ädelstenar, bra val game freak. =D Två av dom nya legendariska som ska visas på boxart kommer nog att baseras på just på färgen svart och vit. Den tredje versionen kommer att heta grey.

1. Det finns inget ord som heter lightness
2. Game Freak bestämmer inte namnen
3. Varför skriver du: "Den tredje versionen kommer heta grey". Du vet inte ens om det kommer en tredje och ännu mindre dess namn.

1. Nä, men man kan copyright:a det ändå.
2. Om det inte är game freak som bestämmer namnen, då kanske det är nintendo som bestämmer det eller det där trademark som gör att alla namnen blir copyrightat till game freak.
3. Självklart kommer det att heta grey. Game freak har ansökt trademark till det sedan april 2009. Dom andra färgerna som va med är bland annat black, white, crimson, och scarlet. Av dom tre andra färgerna så borde grey passa bäst. Grå är ju blandning av vit och svart och till sist det ska va en tredje version i gen 5. Det varit så ända sen gen 1.

09/04 -10 17:28 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

trickmaster skrev:
3. Självklart kommer det att heta grey. Game freak har ansökt trademark till det sedan april 2009. Dom andra färgerna som va med är bland annat black, white, crimson, och scarlet. Av dom tre andra färgerna så borde grey passa bäst. Grå är ju blandning av vit och svart och till sist det ska va en tredje version i gen 5. Det varit så ända sen gen 1. 

Källa?

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

10/04 -10 03:51 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

SuperJOCKE skrev:
trickmaster skrev:
3. Självklart kommer det att heta grey. Game freak har ansökt trademark till det sedan april 2009. Dom andra färgerna som va med är bland annat black, white, crimson, och scarlet. Av dom tre andra färgerna så borde grey passa bäst. Grå är ju blandning av vit och svart och till sist det ska va en tredje version i gen 5. Det varit så ända sen gen 1. 

Källa?

Pokebeach. Thats end of the discussion for now...

10/04 -10 09:11 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

SuperJOCKE skrev:
trickmaster skrev:
Jag har tänk på det länge innan ens zoroark var avslöjad att om dom nya spelen skulle heta black and white eller darkness and lightness. Det skulle passa att ha med färger denna gång istället för ädelstenar, bra val game freak. =D Två av dom nya legendariska som ska visas på boxart kommer nog att baseras på just på färgen svart och vit. Den tredje versionen kommer att heta grey.

1. Det finns inget ord som heter lightness
2. Game Freak bestämmer inte namnen
3. Varför skriver du: "Den tredje versionen kommer heta grey". Du vet inte ens om det kommer en tredje och ännu mindre dess namn.
Apower skrev:
metagross skrev:
Apower skrev:
Inte fler Pokémon! D:

hur vet du att dom blir dåliga den kanse blit jätte bra eller så blir den skit dålig

Förut när det fanns 300 kunde jag hålla reda på alla, till och med om det var en gräs eller en eld pokemon.

Nu kan jag inte ens hålla reda på vad de nya heter.

300? Det har aldrig funnits bara 300. Det går 151, 251, 386. Nu 493. Aldrig i närheten av 300 bara.


Talet var en avrundning. Jag har aldrig brytt mig om att hålla det exakta antalet i huvudet, det har varit viktigare för mig att komma ihåg vilken typ alla är, hur bra det är, vilken de utvecklas till, m.m.

7 år på fuska.nu

10/04 -10 11:32 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Är det inte lite.. tidigt? :/
Tycker det borde sparas till 3DS istället.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar