Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Klantigt/Misstag

16/07 -10 17:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Kanske då jag failade med att EV träna min Gengar som nu har väldigt usla stats.

18/07 -10 09:52 gmnoob

gmnoob

60 XP 5 inlägg

en av dom klantigaste saker jag har gjort är att gå till dialaga utan en pokemon som kan fly....
när dialaga hadde rött liv då SKULLE jag fånga honnom om jag inte hade varit iq befriad... jag hade fan INGA pokebollar med mig ..
ja då går jag till närmast affär köper en massa pokebollar, då sparar jag och stänger av och på mindre än 30 min har min lilla syster lyckats ta spelet och radera sparningen och kastat ds:et i golvet (ps jag lämna mitt ds på köksbordet och min syrra va 2år)
mvh den iQ befriade XD

18/07 -10 12:27 Cheza

Cheza

2375 XP 125 inlägg

Ett annat gulligt misstag! :'3 Jag hade ett lånat emerald som jag använde för att klona master balls, så att jag hade till alla "roaming legends" i Diamond och platinum... jag trodde jag fångat alla, så jag tog och fångade en raticate med den sista... som skulle ha behövts till Soulsilver! (nu har jag lämnat tillbaks emerald, så... T_T')

iQ-befriad? Jomenvisst! x')

11/08 -10 11:07 ante10

ante10

1510 XP 50 inlägg

Jag var åtta år som fångade spheal med en master ball..

Titt som tätt
är lätt som en plätt,
men har jag inte rätt,så blir det ganska hett.

11/08 -10 11:59 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Fonga en Slakoth med Master ball po Sapphire ner jag var 6 or! 

24/08 -10 22:28 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Jezmine

Det klantigaste jag har gjort var nog när jag nästan precis fått mitt första pokémon spel- leefgreen.

Jag hade fått masterball men visste inte hur värdefull den var och sålde den... hehe... ;)
Sedan kom min brosha precis efteråt och berättade vad det var för något speciellt med den och jag fick börja om spelet för att kunna få den igen.

Så kan det gå. :)

24/08 -10 22:38 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Mitt största misstag eller rättare sagt min kompis största var på Pokémon Emerald för ungefär 5-6 år sen.
Jag hade fångat och tränat Latios till nivå 100 med Thunder, Psychic, Earthquake och Ice Beam.
Vi hade precis fått reda på att man kunde klona Pokémon och han ville ha en klonad Latios. Jag sade att jag inte ville för att jag hade hört att det kunde bli problem (till exempel att den försvann och liknande). Jag gick senare iväg för att duscha.

När jag kom tillbaks där  satt han där och såg rejält nervös ut. Jag frågade vad det var och han sa att han hade testat att klona den ändå. Gissa vad som hände... Den var raderad. Jag blev extremt sur och började om vilket jag senare ångrade.

Coucou

26/08 -10 08:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Jezmine

Mm, så kan det gå. :/

04/09 -10 14:25 Lulleh

Lulleh

116 XP 8 inlägg

metagross skrev:
Lulleh skrev:
1. Klarat hela spelet, Glömde spara (IQ barn man e xD)
2. Tagit bort min kusins spelfil,hon hade 12 lv 100 6 av dem var shiny. (andvänder aldrig hjärnan)
3. Total Fail mot en tränare med endast en pokemon (den var på lv 2, hade en på 25)
4. Dödade Groudon och sparade efter.
5. Fångat 5 shiny glömde spara.

The IQ befriade
       

hur klarade spelet? Klara ligan eller?


Jadu... Ligan + Natonal *visslar oskyldigt*

So take me! From this world!
Save me!
What if we all dies young?

25/09 -10 15:21 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

När jag var mindre så var listan mycket stor

24/10 -10 20:32 Kibago

Kibago

25 XP 11 inlägg

Failade ev-träna. Haha, trodde att jag hade en jävligt grym Pokémon eftersom den var EV tränad. Oooooppss! Helt fel :o

26/10 -10 18:40 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Fix_d skrev:
Mitt största misstag eller rättare sagt min kompis största var på Pokémon Emerald för ungefär 5-6 år sen.
Jag hade fångat och tränat Latios till nivå 100 med Thunder, Psychic, Earthquake och Ice Beam.
Vi hade precis fått reda på att man kunde klona Pokémon och han ville ha en klonad Latios. Jag sade att jag inte ville för att jag hade hört att det kunde bli problem (till exempel att den försvann och liknande). Jag gick senare iväg för att duscha.

När jag kom tillbaks där  satt han där och såg rejält nervös ut. Jag frågade vad det var och han sa att han hade testat att klona den ändå. Gissa vad som hände... Den var raderad. Jag blev extremt sur och började om vilket jag senare ångrade.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlekKlicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

01/11 -10 20:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendo_DSV

Jag hade en Charizard och en dugtrio båda i lvl 100 och tänkte inte på att jag kunde skicka över dom till mitt Sapphire innan jag började om (jag hade två st gameboy advance och en link-kabel)

02/11 -10 18:43 miran97

miran97

1215 XP 62 inlägg

Uhh... Detta är inget jag är stolt över och säga, men, men... När jag skulle försöka att fånga Zaptos vid Power Plant på HeartGold så skulle jag trycka på Item's men råkade trycka på Run... Och sen så råkade jag spara av en konstig anledning. Och sen som emma_dockan säger så har även jag en tendens att bara använda Poké Balls... Beror väl på att man ser bara dem i vanliga fall och man tycker att dem andra är inte rätta bollar.

Life and times of Don Rosa
I hate drawing. It's tedious work and I hate it
www.donrosamovie.com

02/11 -10 18:46 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

miran97 skrev:
Zaptos

Känns lite diskriminerande (när man är halvspansk å allt)... :( tos? dos! Uno, dos tres ffs!

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar