Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



VARNING! Undvik dessa dåliga filmer.

02/03 -10 01:53 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Kigsz skrev:
Se följande filmer på egen risk!

Teenagers from Uranus
Katastrofalt dålig. Klarade att se mindre än fem minuter.

Plump Fiction
Var menat som en komedi, men jag hittade inget roligt i den.

Meet the Spartans
En smärtsam upplevelse. Urkass.

The Ninja Mission
Dålig story och dåligt skådespeleri.

How to Irritate People
Monty Python lyckas verkligen inte här.

Inseminoid
Tramsigt koncept och dumma karaktärer.

Antichrist
Pretentiös "konstnärlig" film som var riktigt, riktigt dålig.

man kan inte dömma en film efter att man bara har sätt den i 5 minnuter.

Wii U PS4 XBone PC

05/03 -10 16:07 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Darkness_sky skrev:
Kigsz skrev:
Plump Fiction
Var menat som en komedi, men jag hittade inget roligt i den.

Menar du Pulp Fiction? Hade tänkt se den.

Pulp Fiction rekommenderar jag, men inte Plump Ficition.

Silver_Fang skrev:
Tarantino gör inga komedier.

Inte renodlade komedier, men t.ex. Inglourious Basterds innehåller en hel del komiska inslag.

ShadowKid skrev:
Agree, hade förväntat mig nazistslakt men istället så var det prat genom hela filmen. Trailern fick ju en att tro att det skulle vara en riktig nazistslaktar film.

Trailern till Inglourious Basterds gör inte filmen någon rättvisa. Jag såg trailern och förväntade mig, precis som ShadowKid, en rejäl nazistslakt med Brad Pitt i spetsen. Jag är riktigt glad att det inte blev så. Filmen var mycket bra, men trailern var riktigt missvisande och därför dålig.

Sen är Tarantino-filmer uppbyggda runt dialog. Är man inte beredd på det så förstår jag att man blir uttråkad...

mtx skrev:
man kan inte dömma en film efter att man bara har sätt den i 5 minnuter.

Jag klarade inte mer, tyvärr. Jag kände att min intelligens började rinna av mig efter fem minuter, så för att undkomma någorlunda oskadd så stängdes filmen av då.

~ Kigsz ~

2002-2012

10/03 -10 15:16 Wetterl

Wetterl

5725 XP 329 inlägg

Plauge Town
Genre: Skräck
Regisör: David Gregory
Betyg av mig: 3/10
Handling: "An American family visiting their Irish roots accidentally stumbles on a horde of bloodthirsty mutant children." (IMDb)

Mina kommentarer: Detta kan inte kallas skräck! Skräckometern ligger nästan lägre än på SkeletonMan!
Dock så har den faktiskt en handling som skulle kunna funka, om man ändrade allt, men behöll konceptet.
Och sen så är det ju också slutet...

Meh.

16/03 -10 16:10 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Måste först och främst hålla med Kigsz om att Antichrist är den konstigaste filmen jag sett, jag och min tjej bestämde oss för att hyra en skräckfilm inför kvällen, vi valde antichrist eftersom de stod "rysare"
Den första scenen var ju ren jävla porr med så vi satt och skrattade för de mesta, jag kom bara att förstå mindre och mindre av filmen, riktigt värdelös va den...

Dock kan jag inte hålla med er om District 9 och Inglorius Bastards, skit bra filmer!

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

18/03 -10 15:47 hlnerd

hlnerd

243 XP 7 inlägg

2001: a space travesty var den sämsta paroodin någonsin. Inlägg redigerat pga grovt språk /moderatorerna

21/03 -10 18:10 luigi99

luigi99

372 XP 27 inlägg

JoY_BoY_94 skrev:
Star Wars serien.

helt fel dem är ju jätte bra

21/03 -10 21:31 RyoBakura

RyoBakura

2252 XP 479 inlägg

luigi99 skrev:
JoY_BoY_94 skrev:
Star Wars serien.

helt fel dem är ju jätte bra

Om du inte håller med om någons åsikt, var vänlig och berätta varför.

Moderator? Om möjligt, ta bort detta konto.

22/03 -10 20:52 RyoBakura

RyoBakura

2252 XP 479 inlägg

Även du borde förstå att din åsikt är oss helt värdelös när du inte kan berätta varför du tycker så.

Moderator? Om möjligt, ta bort detta konto.

26/03 -10 11:53 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Tetsuo: The Iron Man
Japansk kultfilm. Den var för alldeles för konstig för min smak...

~ Kigsz ~

2002-2012

29/03 -10 14:43 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Allt flyter är en sån där svensk familjekomedi, ett dåligt försök att likna Offside. Filmen var sjukt dålig och tråkiga skämt men skådisarna var bra. 1/10

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

31/03 -10 16:11 RyoBakura

RyoBakura

2252 XP 479 inlägg

fuskaren98 skrev:
Apower skrev:
De flesta Disney Channel original movies.

Endast en som är bra.
UPP!

Det är skillnad på Disney Channel-filmer och Disney-filmer.

Moderator? Om möjligt, ta bort detta konto.

18/07 -10 19:49 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Aladdin
Nej, jag menar inte Disneys version av denna historia (den är bra. Kanske till och med riktigt bra). Jag menar denna skitversionen: http://www.imdb.com/title/tt0487010/.

För er som har sett grafiken på Zeldaspelen till CD-i, så kan ni tänka er att se en film i samma stil. Lägg sen till röster som är omotiverade och sånger som sjungs av tondöva så har ni denna urusla "film".

~ Kigsz ~

2002-2012

18/07 -10 23:47 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

God Will Hunting [Tror den stavas så.]
Den var riktigt tråkig och det hände typ ingenting. Typ nästan som att titta på när morsan och syskonet bråkar sådanana bråk var det i. Massa strunt.

Vi såg den i skolan jag pallade sitta och titta i 5-10min sedan blev jag och min bänk granne så jävla uttråkade så jag tog upp min Ipod i fickan för att spela istället och hon tog upp sin mobil och spelade -.-'

~ Aye!

19/07 -10 00:01 Jealous_Guy

Jealous_Guy

332 XP 77 inlägg

emma_dockan skrev:
God Will Hunting [Tror den stavas så.]
Den var riktigt tråkig och det hände typ ingenting. Typ nästan som att titta på när morsan och syskonet bråkar sådanana bråk var det i. Massa strunt.

Vi såg den i skolan jag pallade sitta och titta i 5-10min sedan blev jag och min bänk granne så jävla uttråkade så jag tog upp min Ipod i fickan för att spela istället och hon tog upp sin mobil och spelade -.-'

...och YouTube-generationen visar åter sitt fula ansikte.

19/07 -10 16:48 Plawt

Plawt

3667 XP 824 inlägg

The Room
Riktigt värdelös film, sämre skådespelare får man leta efter, storyn hänger inte ihop. Vidrigt, se den inte.

Ät skit, fatta eld och dö.

~ Plawt


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar