Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Mariodrömmar!!1 (Reinkarnerad tråd från de döda, fast helt nY!)

01/02 -10 23:16 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Sover med bilden? Då går den sönder ju.

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

01/02 -10 23:17 Lord_Mario

Lord_Mario

15226 XP 3272 inlägg

Nej!
Stålbildern

Snarkning snarkning och sova på natten.

01/02 -10 23:17 Shiner

Shiner

2423 XP 914 inlägg

Två inlägg upp. Det var det sämsta jag sett...

Gnarr.^^

A scattered dream that is like a far off memory.
A far off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up. Yours and mine.

01/02 -10 23:20 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Då har du nog ej varit med om mycket!

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

01/02 -10 23:23 Shiner

Shiner

2423 XP 914 inlägg

Meh! Då har du inte varit med om mycket heller!

Nej, vänta... Neglering av mitt påstående kommer att betyda att jag verkligen är det sämsta han någonsin har sett...

... ;_;

A scattered dream that is like a far off memory.
A far off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up. Yours and mine.

01/02 -10 23:26 Lord_Mario

Lord_Mario

15226 XP 3272 inlägg

Jag har varit med om mycklet.

Snarkning snarkning och sova på natten.

01/02 -10 23:30 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Jag med!
tror ajg.
Fast ej likamycket ;_;

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

01/02 -10 23:31 Lord_Mario

Lord_Mario

15226 XP 3272 inlägg

Det vet man ej!
orkar ej säga vad jag har gjort, men det är rätt mycket.

Snarkning snarkning och sova på natten.

01/02 -10 23:32 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

Har nog sett mycket, men beror på vad man jämför med.

//T_2

01/02 -10 23:38 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Skiner.

AAAAAA DR MARIO VIRUSSKYDD TIRLLADE NER ;_;

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

02/02 -10 08:34 Shiner

Shiner

2423 XP 914 inlägg

Jaså, jag är minnesvärd?^^

Vet inte riktigt hur jag ska ta det... Antagligen ska det vara menat som en dålig sak...

Jag blev nipplebiten av en sköldpadda en gång. Klå det! xD

A scattered dream that is like a far off memory.
A far off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up. Yours and mine.

02/02 -10 09:37 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Nipplebiten?

Jag drömde att jag var Mario och tog Bowser i röven en gång, HA!

Och en annan gång att nån stoppade in sin pingas i sin egen röv så den kom ut ur hans mun, HA!

Och idag drömde jag om en skräckfilm typ.... Först var det nåt om att jag skulle med nån jävla buss, och sen så blev det reklam. Fast jag blev irriterad på reklamen, och sade FFUU dumma lera, det händer samma sak varje gång, för det var nån som stoppade fingrar i lera i den. Sen blev det en nörd som åkte i leran med nåt fordon, och en tjock kille som skrek på han för det gick för långsamt. De åkte till nåt ställe under jorden iallafall, och där var det någon neger, och några andra filurer. Sen kom det typ egypter och sade att enligt en sten med tecknignar på så ska alla som var där brännas förutom de som såg egyptiska ut och negern.
Men de ville inte dem. Så de gick och sov istället. Och jag blev Kalle Anka och ville ha Stickers som fanns bakom elden. Men jag fick ej ta dem, så jag blev 5 knattar som sov med öppna ögon. När alla vaknade morgonen därpå så var allting jättekonstigt, gravitationen var låg och de trillade igenom marken utan att den gick  sönder, och en massa dog på konstigt sätt. Sen blev det Mario Kart helt plötsligt. Jag spelade som Wario, för han kunde gråta när man körde. Det var tydligen roligt i min dröm, för har drömt det en annan gång med. Jag var jävel bäst och vann. Sen, på bana nr 10, så varvade jag några på första varvet. Fattar ej hur de kunde vara före start/mål linjen innan de ens åkt ett varv, men tydligen var det så. På sista varvet var det verkligen 100 skal och skit på vägen, och jag körde in i all skit. Sade NEJEJNNJEJNE för Yoshi körde om mig. Som tur jag fick jag en sak; en kaffekanna, som gjorde alla till koppar. Fast jag förlorade ändå, och blev skitarg och började svära, sen väcks jag av HELVETEEEEEE från SMS jävel.

HÖHÖ

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

02/02 -10 20:30 Lord_Mario

Lord_Mario

15226 XP 3272 inlägg

Bra jobb!
Jag drömde att jag skulle äta på restaurang, men det billigaste som fanns kostade 500, så jag åt ej.

Snarkning snarkning och sova på natten.

03/02 -10 01:36 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Vilken intressant dröM!

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

03/02 -10 13:04 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

DUBBELPOXT!!!!1

Drömde förjävla rolig dröm idag. Den  var jättelång, så jag vet inte riktigt vad som hände i början. Men jag kommwe ihåg att jag var i ett spökhus iaf. Och... Öööh... Det var nån som kom dit för att fånga alla spöken. Och jag blev en liten Boo tror jag. Det var nåt tjej spöke i ett matrum typ, och jag pratade med henne. Hon hade blivit fångad, så hon var tvungen att ta av sig alla kläder av nån anledning. Så jag sade mohahaa, spökbröst, och tog på henne bröst, men det var läskigt, för hon hade ingen bröstvårta, de hade hon skärt av när hon levde eller nåt. Och sen ... sen ... Skulle jag åka hem med en massa folk, och jag undrade vart jag skulle sitta, för det var fullt i baksätet, och det var ej en vädlgit stor bil. De var tvungen att ha två bilar för att få plats med alla. Och det var elbilar med. Elen i dem höll på ta slut, så när jag lagt mina saker i bagaget och skulle gå til dörren så körde de iväg och skulle tanka eller nåt D:
Så jag sade jaha? Vad ska jag göra nu då? Och gick och funderade på trottoraren.
Plötsligt så kom jag fram till nån som sålde korv eller nåt över ett broräcke, och alla klättrade dit på utsidan av den. Dumt var det. Och det blev tjockt med folk direkt, och en del trodde jag sålde korv för jag råkade lägga en liten grön flik framför mig, och det var korvsäljar flik eller nåt, och jag sade NEJ ENJ ENJ JAG SÄLJER EJ KORV!
Sen så drömde jag att jag var Luigi, och Raz var Mario, och det var nån mer skum figur med, den var mörk, men kan ej komma ihåg vad det var. Iallalfall, så låg vi i vatten, och spolades upp på land, och Mario hade blicit en kines, för Raz hade ritat honom så. Sen pratade jag och Raz om hur jag hade ritat de andra, och jag hade ritat ett jätteroligt Luigihuvud. Och sen så tänkte jag på hur jag skulle fortsätta animera MR.

Skumt var de.t.

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar