Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Snyggaste Kill?

15/01 -11 12:55 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=iUe9vXYt8B8

och

http://www.youtube.com/watch?v=1KHByXEwCis

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.

15/01 -11 17:15 Truxes

Truxes

152 XP 22 inlägg




Haha snygg kill :)  :)

15/01 -11 17:33 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Sköt någon. Det var snyggt.

08/02 -11 18:43 mxrider7

mxrider7

367 XP 9 inlägg

när spelade mw2 så manglade ag  på tanken uppe på taket på banan terminal för det va en på andra sidan och så sprang han och hoppade ut i luften och precis då exploderade tanken så han dog i luften det såg ut att komma från en bond film xD

mxrider77777  <---Xbox Live Gamertag :D

08/02 -11 18:59 davinci

davinci

517 XP 41 inlägg

Min var när jag körde mw2! jag kom in på search and destroy på Rundown och så spawnade jag vid bensin macken ok ca 5 sekunder efter vi spawnat så hoppas jag att få en träff med doubble tap No scope across the map med intervention och så testade jag och gissa vad på första försöket fick jag hela deras lag i one-shot kill (6 personer i andra laget) och fick first blood och multi-kill fan alltså jag blev så glad när jag gjorde en doubble tap no scope across the map och fick 6 personer att jag råkade kasta kontrollen i taket så att den gick i sönder! Jävlar one-shot kill 6 personer. Och min näst snyggaste var team deathmatch på highrise och fick doubble tap quick scope och fick 5 personer med intervention across the map med ett skott

chao! :D
adda davincikoden! det är min gamer tag!
mw2 och kinect äger

09/02 -11 12:29 Gummixx

Gummixx

4861 XP 146 inlägg

davinci skrev:
Min var när jag körde mw2! jag kom in på search and destroy på Rundown och så spawnade jag vid bensin macken ok ca 5 sekunder efter vi spawnat så hoppas jag att få en träff med doubble tap No scope across the map med intervention och så testade jag och gissa vad på första försöket fick jag hela deras lag i one-shot kill (6 personer i andra laget) och fick first blood och multi-kill fan alltså jag blev så glad när jag gjorde en doubble tap no scope across the map och fick 6 personer att jag råkade kasta kontrollen i taket så att den gick i sönder! Jävlar one-shot kill 6 personer. Och min näst snyggaste var team deathmatch på highrise och fick doubble tap quick scope och fick 5 personer med intervention across the map med ett skott


.mpeg or it didnt happend!

(Skriv in din signatur)

09/02 -11 15:42 davinci

davinci

517 XP 41 inlägg

Gummixx skrev:
davinci skrev:
Min var när jag körde mw2! jag kom in på search and destroy på Rundown och så spawnade jag vid bensin macken ok ca 5 sekunder efter vi spawnat så hoppas jag att få en träff med doubble tap No scope across the map med intervention och så testade jag och gissa vad på första försöket fick jag hela deras lag i one-shot kill (6 personer i andra laget) och fick first blood och multi-kill fan alltså jag blev så glad när jag gjorde en doubble tap no scope across the map och fick 6 personer att jag råkade kasta kontrollen i taket så att den gick i sönder! Jävlar one-shot kill 6 personer. Och min näst snyggaste var team deathmatch på highrise och fick doubble tap quick scope och fick 5 personer med intervention across the map med ett skott


.mpeg or it didnt happend!


det hände verkligen

chao! :D
adda davincikoden! det är min gamer tag!
mw2 och kinect äger

11/02 -11 20:17 Elektricitet

Elektricitet

5290 XP 617 inlägg

davinci skrev:
Gummixx skrev:
davinci skrev:
Min var när jag körde mw2! jag kom in på search and destroy på Rundown och så spawnade jag vid bensin macken ok ca 5 sekunder efter vi spawnat så hoppas jag att få en träff med doubble tap No scope across the map med intervention och så testade jag och gissa vad på första försöket fick jag hela deras lag i one-shot kill (6 personer i andra laget) och fick first blood och multi-kill fan alltså jag blev så glad när jag gjorde en doubble tap no scope across the map och fick 6 personer att jag råkade kasta kontrollen i taket så att den gick i sönder! Jävlar one-shot kill 6 personer. Och min näst snyggaste var team deathmatch på highrise och fick doubble tap quick scope och fick 5 personer med intervention across the map med ett skott


.mpeg or it didnt happend!


det hände verkligen


Jo verkligen.

Jag är inte rasist, utan pianist.
För jag trycker ner både svarta och vita. :D

12/02 -11 23:07 mucka

mucka

862 XP 2 inlägg

Min var på Karachi då kom nån och sköt på mej då hade jag At-4 hs saken och jag sköt ett random skot bakom mej och träffade och han dog. Det var awesome!!!

13/02 -11 11:19 Gummixx

Gummixx

4861 XP 146 inlägg

Sprang runt på wasteland med noobtube (lol). Kom två emot mig och jag sköt och fick TVÅ direct dubble impact med 1 noobtube!

om ni inte tror mig så kommer det i mitt montage ._.

(Skriv in din signatur)

13/02 -11 21:52 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Tja, behöver jag svara?

http://www.youtube.com/watch?v=mjOG4UyeHZo&a...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

14/02 -11 17:04 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

Den var nice.

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.

15/02 -11 07:31 Gummixx

Gummixx

4861 XP 146 inlägg

Lespooo skrev:
Tja, behöver jag svara?

http://www.youtube.com/watch?v=mjOG4UyeHZo&a...

Det stog ToySoldiier och jag tror knappast att det e du..

(Skriv in din signatur)

18/02 -11 16:25 Elektricitet

Elektricitet

5290 XP 617 inlägg

Gummixx skrev:
Lespooo skrev:
Tja, behöver jag svara?

http://www.youtube.com/watch?v=mjOG4UyeHZo&a...

Det stog ToySoldiier och jag tror knappast att det e du..

Han länkade till honom i beskrivningen.

Jag är inte rasist, utan pianist.
För jag trycker ner både svarta och vita. :D

11/03 -11 01:15 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Match winning kill cam på SnD: Quickscope med Intervention Bling (silencer och ACOG) på en med Riot Shield. Nästa omgång fick min kompis mwk med qs :P

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar