Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vad tycker ni om Disney Channel?

18/01 -09 09:11 GHOST_LORD

GHOST_LORD

610 XP 92 inlägg

zach och codys ljuva hotell liv och zach och codys ljuva havs liv är bra

let the darkness come soon
the guinea pigs could take over the world
talk to the psychopath

18/01 -09 19:05 thomas_cool

thomas_cool

1575 XP 147 inlägg

jepp ^^

...
???
!!!

22/01 -09 12:19 cybertronx

cybertronx

6966 XP 662 inlägg

Jag saknar "The Boys Meets World" som gick på Disney Channel för några år sedan. Ibland så undrade jag varför dom visade en sådan show på en barnkanal.

cybertronx!

28/04 -09 05:35 eurovision09

eurovision09

139 XP 16 inlägg

Jag tittar bara på rasten allt annat är dåligt

28/04 -09 12:10 eurovision09

eurovision09

139 XP 16 inlägg

Jag har slutat att titta på rasten      

28/04 -09 15:41 Offspring

Offspring

1880 XP 636 inlägg

cybertronx skrev:
Disney Channel är en barnkanal som visas från 06.00 på morgonen till 22.00 på kvällen. Kanalen innehåller faktiskt lite skräp och störande program, men ibland kan dem visa något bra. Förut för något år sedan så visade dem två otecknade komedi program från 90-talet på kvällen och det var "Smart Guy" och "Boys Meets World". Dessa två program hade mognare humor än de nyare programen som har kommit till Disney Channel. Ett avsnitt av "Boys Meets World" så pratade dem om s*x, vilket kan vara en anledning till att det slutades visas.

Men kanalen skulle ju vara mest ägnad för Musse, Kalle och Långben. Men Hannah Montana tycks ta över kanalen. 

Jag blev förbannad när dem dubbade "The Suite Life of Zack & Cody" på svenska, det ska ju vara på engelska! Men sedan så fick jag reda på att dem visar det på engelska på kvällen. Tack gode muffin.

Men vad tycker ni om denna underliga kanal?

Du är 14 år och ser på Disney channel! LOL         :!:
Jag tycker att disney channel suger!!!!!!!

Jag älskar Offspring, Simpsons och Tv-spel
Och att vara med kompisar.

28/04 -09 22:39 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

Jag är 15 och tycker det är bra. Inte dubbat!

Kingdom Hearts Rules

03/05 -09 11:04 JediMaethor

JediMaethor

2290 XP 33 inlägg

Har inte Disney Channel, hade för några år sedan innan det blev invaderat av alla Montana och vad de nu heter . Det känns inte heller speciellt med tecknat som det gjorde när man var liten och Disneydags var höjdpunkten på veckan. Nu kan man se det 24/7... tar bort känslan lite

~~~~~* Stuff of Legend *~~~~~

03/05 -09 15:23 Playerboy

Playerboy

933 XP 111 inlägg

Disney Channel är skit bra  :D

Det här tog dig 2 sekunder att läsa,
haha nu tog jag ytterligare 2 sekunder av ditt liv

03/05 -09 15:25 Playerboy

Playerboy

933 XP 111 inlägg

WarthogX skrev:
Offspring skrev:
cybertronx skrev:
Disney Channel är en barnkanal som visas från 06.00 på morgonen till 22.00 på kvällen. Kanalen innehåller faktiskt lite skräp och störande program, men ibland kan dem visa något bra. Förut för något år sedan så visade dem två otecknade komedi program från 90-talet på kvällen och det var "Smart Guy" och "Boys Meets World". Dessa två program hade mognare humor än de nyare programen som har kommit till Disney Channel. Ett avsnitt av "Boys Meets World" så pratade dem om s*x, vilket kan vara en anledning till att det slutades visas.

Men kanalen skulle ju vara mest ägnad för Musse, Kalle och Långben. Men Hannah Montana tycks ta över kanalen. 

Jag blev förbannad när dem dubbade "The Suite Life of Zack & Cody" på svenska, det ska ju vara på engelska! Men sedan så fick jag reda på att dem visar det på engelska på kvällen. Tack gode muffin.

Men vad tycker ni om denna underliga kanal?

Du är 14 år och ser på Disney channel! LOL         :!:
Jag tycker att disney channel suger!!!!!!!

Offspring! Det är väll inget fel med att vara 14 år och tycka om disney channel?! Det är väll upp till sig själv att tycka om vad den gillar och då kan du strunta i vad Cybertronx tycker! :x




Håller helt med dig WarthogX =P

Det här tog dig 2 sekunder att läsa,
haha nu tog jag ytterligare 2 sekunder av ditt liv

10/05 -09 11:58 Samus94

Samus94

5271 XP 89 inlägg

ja jag kollar på disney channel.

Everybody deals with grief differently, right?
Some people f**k at funerals.
I cut off heads - Travis Touchdown

11/04 -10 16:26 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Som 10 år så skäms jag inte som vissa äldre gör så ja jag kollar på Disney Channel, Det enda tecknade som är roligt är typ Bramdy och Herr Morris nu kollar jag bara på det för herr morris =).

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

12/04 -10 22:27 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

det blir bara sämre och sämre men det finns fortfarande några godbitar (det blir inte sämre för att jag blir äldre utan för att de j***a förrädarna förstör mitt ljuva disney

hälften av det dom visar är ju antingen inköpt (inte disney + suger) eller dubbat otäcknat skit (en förnedring för allt jag står för!). typ timmy turner är ok men nickelodien har bättre och dom där med näbbdjuret perry är bra.

slutsats: Ibland visas några bra gamla filmer men annars suger det

Kingdom Hearts Rules

13/04 -10 14:47 AvE

AvE

372 XP 67 inlägg

Min syster gillar Disney Channel

14/04 -10 05:47 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Jag hatar den kanalen. Discovery, TV6 och Viasat Motor är ju bäst.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar