Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu World of Warcraft tråd

10/08 -07 01:18 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Skolan börjar snart wtf

Hade hoppats att wow var fixat innan skolan... lol alla i min klass kommer tjata om massa saker bara för det och vara i lvl 70 ;P

Också gjorde jag det dumma valet att försöka lära mig spanska.... nu är jag tvingad till det ;P

Ahola! ;P

10/08 -07 09:35 sid88

sid88

269 XP 2 inlägg

PlAyer_C skrev:
Men seriöst fattar inte varför man spelar horde... Alltså vem vill va en orc som är ful grön och stinker ? eller en varelse som nästan är död som undeads ? och vem vill va en stor fet "kossa" som tauren ? och det finns väl ingen som vill va ett troll! Enda classen i horde som funkar är väl bloodelf isf.. Jag lirar ally iaf!

                                                                                                                                                                                                                            och jag fattar inte varför man ska vara en helt vanlig human inget specielt med dom och och väm vill vara en liten pyttefnask som dvärj eller en liten ful gnome med ett huvud större en sin egen kropp och den där saken som är en stenhög som kille (vet inte vad den heter) den ennda som är lite ok är night elf så vem i hälvete vill vara aliance egentligen  

\\\///\\\/// (  ) \\\///\\\///!!!
WoW är bara bäst!!!!
Horde är kolast,grymmast och bäst!!!!

10/08 -07 11:17 Xinay

Xinay

780 XP 32 inlägg

Hmm... Vem i helvete vill vara Alliance? Ska svara på den frågan nu: DOM SOM SPELAR ALLIANCE. Och som inte tröttnat på Alliance Ofc, det e samma sak med ally o horde bara att det finns mer som gillar horde .. Draenei är så tjock så när han slår dig är du nere på en gång, Human dansar för dig du är död, night elves snackar med sin drogad röst du är död, Gnomes gör /rasp du är död. och dwarfs...Visar dig guld din horde är död. :P

This stress game is very stressing!

10/08 -07 17:48 Lol_aren

Lol_aren

1288 XP 28 inlägg

Jag tycker att Ally och Horde är typ samma, (Om man inte räknar med Gnomes, som borde vara Hostile till precis ALLA spelare)
Humans är väll kul, Rep är enklare att få, HOLY PALA HUMAN FTW!
Draeneis, Tjejerna är de inge fel på, Killarna däremot....... Kunde inte dom störta ner i de Stora Svarta Bakom eller vad de heter
Night elf killarna är lite för Flumiga och de utan skägg ser skumma ut O.o
Dvärg, Tjejerna kunde följt med ner i de Stora svarta Bakom....
Gnomes !8//(yt%¤"!!"!½¤¤#^*=)()&!  DÖÖ!
Det finns förstås nackdelar med Horde också som
Orc tjejer, visa Troll Tjejer, Tauren tjejer, Och visa Blood elf killar kan se lite för Gayiga ut, Men ABSOLUT inte lika Gayiga som:

G.N.O.M.E.R 
      :(

MingeBag!

10/08 -07 19:59 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Har ni sett hur night elf male går?
Ser ut som de ska skita på sig eller har någon slags störning...

Det är jäkligt irriterande för mig som RPar/arde med en night elf druid.
Så jag måste springa inomhus och i städerna för det ser så fånigt ut när han går och viftar med arslet och öronen.

12/08 -07 23:13 Miller_CoD2

Miller_CoD2

49 XP 1 inlägg

Om man har 5 st skill,    kan man då ta bort en av dom om man vill ha en ny?

Go together and die alone!!

13/08 -07 15:06 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Vad menar du?

Det finns 9 main skills/main proffesions/proffesions.
Leatherworking, Skinning, Herbalismen, Alchemy, Mining, Jewelcrafting, Blacksmithig, Enchanting och Inscirption som kommer i nästa expanision.

Sen finns det 3 secondary skills/secondary proffesions.
Cooking, Fishing, First Aid

Du kan ha alla secondary skills (cooking etc) och två stycken main skills (mining etc).

Du kan ta bort en main skill och ersätta den med en annan om du vill.

13/08 -07 17:32 admrutsky

admrutsky

6 XP 2 inlägg

mamma

hej

13/08 -07 17:34 admrutsky

admrutsky

6 XP 2 inlägg

pruttttttttttttttttttttttttttttttttt        

hej

13/08 -07 21:04 Hugo

Hugo

3123 XP 25 inlägg

WTF?

Namn Elfei Server Ragnaros
Blood Elf Hunter Specc BM
lvl 70 =)

13/08 -07 21:14 Lol_aren

Lol_aren

1288 XP 28 inlägg

Det är såna där som bara skapar Medlemmar för att Spamma och Jävlas -.-

MingeBag!

13/08 -07 21:22 Hugo

Hugo

3123 XP 25 inlägg

Jepp -.- men men on topic kan man inte byta ut båda main proffesonsen(stavning: )?

Namn Elfei Server Ragnaros
Blood Elf Hunter Specc BM
lvl 70 =)

14/08 -07 23:03 King_lucas01

King_lucas01

447 XP 9 inlägg

HORDE!!!!!

15/08 -07 04:58 zzero7

zzero7

2362 XP 10 inlägg

Jag har en lvl 70 warlock på steamwheedle fast vill spela på en pvp server :( började där för polarna körde där

15/08 -07 17:42 ZiZze

ZiZze

539 XP 16 inlägg

Vet inte om ja kan hålla med asså... När ja va under 13 altså ett små barn ;p då ville man ju va "ond" på allt å eftersom Horde är som "ond" så borde mer småbarn joina horde ;p


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar