Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Tonåringar gravida!

05/04 -07 19:42 Malaquan

Malaquan

1779 XP 7 inlägg

virri skrev:
JAG VET ! hom just på det jag spela sims 2 nyss och man gör så här skriv:
boolProp testingcheatsEnabled true i fusk rutan och sedan håller du in shift och trycker på simmen sedan klicka på mer och sedan på spawn och på Tombstone of L and D då kommer det en gravsten och så trycker du på den och på mer sedan på gör gravid med...
och du kan göra din sim gravid med till och med liemannen !!! 



Det går bara för vuxna simmar, inte tonåringar, och det är tonåringar denna tråd handlar om.

You can’t have manslaughter without laughter.

XBL Gamertag: Malaquan

14/04 -07 12:58 Mollann96

Mollann96

80 XP 2 inlägg

Gud vad coolt men när jag försökte instralera liksom gick det inte 
Går det värkligen för er?  

15/04 -07 16:04 Mollann96

Mollann96

80 XP 2 inlägg

oki!
Ska försöka!

02/05 -07 16:41 132091514

132091514

244 XP 1 inlägg

går det att göra det med The sims 2 djurliv?

132091514(L)
WENDY LUCY!

03/05 -07 18:49 selemon

selemon

395 XP 2 inlägg

jag vatar iget jag har spelat bara en tme typ

hej  alla =) =) =) =) =) =) =) =) =)

18/05 -07 15:19 Janna

Janna

1905 XP 295 inlägg

jag hade tänkt köpa H&M Fashion Stuff när det kommer, tror ni att man kan använda InTeenimater för Året runt eller att det kommer ett nytt hack?

Här är jag, en Tokio Hotel-galen emotjej...
Jag menar det! GALEN! Bill 4ever! <33333
De absolut bästa på fuska är thesimsgirl & zol! <3

19/05 -07 15:21 Malaquan

Malaquan

1779 XP 7 inlägg

Janna skrev:
jag hade tänkt köpa H&M Fashion Stuff när det kommer, tror ni att man kan använda InTeenimater för Året runt eller att det kommer ett nytt hack?


Till prylpaketen finns ingen speciell version. Utan du använder den som funkar med det senaste utkomna expansionspaket som du har.

You can’t have manslaughter without laughter.

XBL Gamertag: Malaquan

26/06 -07 17:00 3Lollo3

3Lollo3

57 XP 4 inlägg

Jag har en fråga som kanske inte tillhör detta ämne , men funkar de vanliga the sims 2 spelen till en bärbar data eller måste man ha en stationär data  

Louise , Lollo , Lol elr. Lullis , kalla mig vad 
du vill :P

27/06 -07 15:44 virri

virri

845 XP 24 inlägg

Malaquan skrev:
virri skrev:
JAG VET ! hom just på det jag spela sims 2 nyss och man gör så här skriv:
boolProp testingcheatsEnabled true i fusk rutan och sedan håller du in shift och trycker på simmen sedan klicka på mer och sedan på spawn och på Tombstone of L and D då kommer det en gravsten och så trycker du på den och på mer sedan på gör gravid med...
och du kan göra din sim gravid med till och med liemannen !!! 



Det går bara för vuxna simmar, inte tonåringar, och det är tonåringar denna tråd handlar om.

det går för ungdomar då !! mena det dom som är på universitetet går det för iaf på Mitt spel !!

:I

27/06 -07 18:36 DavidNilsson

DavidNilsson

5081 XP 13 inlägg

Det ska väll inte göra nån skilldnad!?

"Think of the Solution, not the Problem!"

27/06 -07 19:12 Tekla2

Tekla2

866 XP 325 inlägg

Jag fattar inte heller hur man gör med det där fusket kan någon skicka ett gästboksinlägg elr nåt till mig och förklara ??

27/06 -07 19:33 Urbz_Lover

Urbz_Lover

1015 XP 2 inlägg

jag fattar inte heller
kan nån skriva ett mess till mig och förklara ?

Älskar dig!

28/06 -07 16:20 Malaquan

Malaquan

1779 XP 7 inlägg

virri skrev:
Malaquan skrev:
virri skrev:
JAG VET ! hom just på det jag spela sims 2 nyss och man gör så här skriv:
boolProp testingcheatsEnabled true i fusk rutan och sedan håller du in shift och trycker på simmen sedan klicka på mer och sedan på spawn och på Tombstone of L and D då kommer det en gravsten och så trycker du på den och på mer sedan på gör gravid med...
och du kan göra din sim gravid med till och med liemannen !!! 



Det går bara för vuxna simmar, inte tonåringar, och det är tonåringar denna tråd handlar om.

det går för ungdomar då !! mena det dom som är på universitetet går det för iaf på Mitt spel !!



Ja, men problemet med det är att bebisen åldras aldrig.

You can’t have manslaughter without laughter.

XBL Gamertag: Malaquan

24/09 -07 15:35 ville1

ville1

34 XP 1 inlägg

Asså Inteenimater funkar inte för mig jag laddar ner dem men de står bara texter ska de vara så? :-?  Tacksma för svar xD

07/10 -07 10:04 Sofie96

Sofie96

22 XP 7 inlägg

Jag vill att mina tonåringar ska kunna bli gravida men när jag hade läst det ni alla skrivit testade jag och det gick inte för mig heller. Jag förstår inte änns vad ni menar.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar