Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



hatar du skolan

13/01 -11 17:04 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Lol....Om jag gör????

18/05 -11 11:04 MurderBeauty

MurderBeauty

87 XP 76 inlägg

Jag kan hata skolan så mycket att jag planerar att spränga den xD
Fast planen går ju aldrig av eftersom jag inte vill bli polisanmäld.

Fast det beror inte på lärarna, mest för att vissa klasskamrater är vrickade dumhuven och att man får massa skitläxor i skolan.-_-

Korkad och blond har inget med varandra att göra

19/05 -11 16:34 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Jävla pyskopataiska läxor. Fast om jag hatar skolan är nog ett nej, fast att gå upp på morgonen är torty. D:

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

23/05 -11 20:55 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Jag hatar skolan. Jag är så himla skoltrött och det ska bli skönt att ta studenten om ett år.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

24/05 -11 17:50 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

ja, gilla skolan är ju bara för noobs?!?!???

*

11/06 -11 18:57 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Dubbelpost tjohoho.


För att skriva ett mera seriöst inlägg än det förra, så hatar jag inte skolan. Det finns däremot ett par lärare som jag ogillar, vissa för att dem är dåliga på att lära ut, och en för att han kan vara direkt otrevlig.

Att ha den där "hata skolan-attityden" som vissa har lagt sig till med är enligt min mening bara larvigt. Om det nu inte är så att man går i en skola där man faktiskt inte mår bra av att vara i. Till exempel mobbning, elaka lärare(lärare som är elaka på riktigt, inte för att dem tvingar dig att jobba på lektionen!).
Extremt otacksamt är det också med folk som alltid ska klaga på skolmaten. Vill man ha rysk kaviar och  omelett gjord på struts-ägg kan man fan käka hemma.

*

11/06 -11 22:21 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


Extremt otacksamt är det också med folk som alltid ska klaga på skolmaten. Vill man ha rysk kaviar och  omelett gjord på struts-ägg kan man fan käka hemma.

Sedan kan man köpa allt snack om att den håller hög standard. Vi får pannbiff en gång i veckan. Nej, det är ingen överdrift, jag lovar. Kunde de inte lägga mer fantasi på nya maträtter än nya namn på biffen?

7 år på fuska.nu

11/06 -11 22:41 Kastrullo

Kastrullo

840 XP 173 inlägg

Apower skrev:

Extremt otacksamt är det också med folk som alltid ska klaga på skolmaten. Vill man ha rysk kaviar och  omelett gjord på struts-ägg kan man fan käka hemma.

Sedan kan man köpa allt snack om att den håller hög standard. Vi får pannbiff en gång i veckan. Nej, det är ingen överdrift, jag lovar. Kunde de inte lägga mer fantasi på nya maträtter än nya namn på biffen?

Sant, det är alltid biff en gång i veckan och de döper alltid om den. Smakar alltid likadant dessutom: Vidrigt.

Min skolmat var ganska bra ändå förut. Men detta år har det verkligen gått neråt och kökspersonalen är anställd direkt från immigrationsverket. Ingen av de kan svenska. Fyfan.

11/06 -11 23:54 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg


Extremt otacksamt är det också med folk som alltid ska klaga på skolmaten. Vill man ha rysk kaviar och  omelett gjord på struts-ägg kan man fan käka hemma.

Är inte otacksam. Jag äter i stort sett vad som helst förutom konstiga ihopkok. Jag nöjer mig med potatis, ris, samt pasta, så länge de är vällagade (dvs inte över/under-kokta).

Tyvärr serverar skolan just detta - varje dag. Maten smakar så in i helvete turk, och det är kanske inte är så konstigt om man kollar på skolbespisningens etnicitet. De mest bisarra blandningar kan hittas i form av grytor, soppor och köttfärslådor. Utöver de tre får vi inte mycket mer. Köttbullar och potatis, med eller utan sås, hade varit en lyx. Tyvärr handlar det allt för mycket om "variation", och det blir massa ihopkok av allting. För mig som inte ens blandar köttfärssås med spaghetti blir livet fan inte lätt. Inte heller köttfärsen lämnas "ren", utan den späds ut med majs - som jag hatar. Jag är dessutom allergisk mot fisk, så jag serveras varje vecka gårdagens ihopkok, som jag inte åt då heller, nu microvärmd sedan gårdagen.

Sedan skall sådana som du komma och klaga på att jag klagar? Tror du att jag klagar för att det är roligt eller för att jag alltför ofta får gå hungrig om eftermiddagarna? Vet inte vilket jävla ghetto du bor i, men köttbullar och makaroner är inte direkt någon dyr delikatess i klass med rysk kaviar.

Fixa premiumkonto även i skolan, där en extra kostnad tillkommer för oss med bra ställt hemma. De som vill kan då betala för riktig mat, medan Eric_ och resten av fattighjon kan ta gratismaten.

Have I ever told you the definition of insanity?

12/06 -11 01:09 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Nej, ni som klagar på tider tycker jag kn tänka om,  btw: Jah tar studenten, Jah tar studenten :p

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

12/06 -11 10:23 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

I min skola håller maten iaf väldigt hög klass, men många klagar ändå, för "man ska det".

Gigantiskt jävla salladsbord, med olika sorters sallad, en "låda" eller vad man ska kalla det full medenbart majs, en annan med tomat osv. Dessutom oftast bra variation på rätterna. Panbiff, biffar med chilikrydda, olika sorters fisk, tacos en gång i månaden. Dessutom typ tre olika sorters bröd.
Dem som klagar över det, anser jag faktiskt är rätt otacksamma.
EDIT: Två tre andra vegetariska rätter för dem som behöver det^^

*

14/07 -11 22:03 zurix

zurix

930 XP 26 inlägg

Hata är kanske fel ord att definiera skolan som. Jag skulle väl kunna säga att skolan är tråkig och enformig. Samma vanor, samma böcker, samma rutiner och lektioner dag efter dag. Klart man blir trött på det! Men på något sätt kan man väl säga att vi har det rätt enkelt för oss ändå. När livet rullar på och man får barn, jobb och hus är skolan något man ser tillbaka med ett leende skulle jag tro. Jag tror att skolan skulle vara roligare om man skaffade bra lärare med bra material så att man kan ha lite mer varierade lektioner. De är tråkigt att lära allt genom att läsa i bok om och om igen till själva provet och sedan glömma igen. Varierade lektioner betyder nya upplevelser varje gång så att man lär sig "på riktigt". Dessutom ta bort onödiga och rent oanvändbara ämnes avsnitt som fusion och fission och världs utforskare som ferdinand magellan. Ibland kan jag bara koppla bort lektionen och bara tänka för mig själv om varför vi lär oss sånna saker O.o

¨¨¯)¨|¨|¨|)¨|¨\/¨
¨¨(_¨|_|¨|\¨|¨/\¨

11/08 -11 10:09 MurderBeauty

MurderBeauty

87 XP 76 inlägg

Eric_ skrev:


Vill man ha rysk kaviar och  omelett gjord på struts-ägg kan man fan käka hemma.



I min skola är det mesta skitmat, men jag klagar faktiskt aldig. Jag tar det som finns. Inget snack om det. Men om jag verkligen inte står ut med maten en dag så köper jag en macka ellr nåt från en affär som ligger nära. Och jag HAR favoriträtter i skolan som jag ser fram emot. T.ex stekt fisk, potatis och remuladsås.

Korkad och blond har inget med varandra att göra

05/09 -11 17:49 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

hatar inte skolan alla är snälla i klassen och vi får typ bara 1-2 läxor i veckan

05/09 -11 23:31 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Slayer

Jag hatar inte skolan, jag hatar mitt liv.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar