19 januari 2003
    SCEA, Team Soho
    208
    -

8 8.5

Inskickad av Fuska-nu den 28/04 -06 23:22

The getaway. En dag ska Mark Hammond fru lämma deras son på förskolan då står det en röd bil på en parkering när de kommit en liten bit slår de till fast det går inte så som det var planerat Mark's fru blir skjuten av ett mistag och deras son blir kidnappad. Mark hörde skoten och skriken från gatan han springer snabbt ut fast där ligger hans fru död, kidnapparna har inte kommit så långt han springer till sin bil och förföljer kidnapparna. När de var framme sprang kidnapparna in i ett rum Mark tar fram pistoler och du ska ta han till rummet. När han var framme blir han slagen av en handbösa i nacken och blir medvetslös, han vaknar up framför han sitter en maffiaboss och röker sedan står hans vakter bakom han
maffiabossen har krav fall mark ska få han son tillbaka
han måste göra all jobb åt maffiabossen han får inte svika han eller prata med någon om kidnappnigen han får icke komma om han sviker han så dör hans son. De slår till han igen sedan vaknar han up i en jepp hans telefon ringer det här är hans uppdrag. Han har väldigt mycket jobb och göra för maffiabossen. Du får även åka runt i london med sportbilar personbilar lastbilar polisbilar bussar m.m Saab finns också med.

Jag tycker spelet är godkänt fast vissa grejer skulle man vilja han med som t.ex. Motorcyklar mer uppdrag mer yta bättre miljö m.m. Spelet är väldigt billigt nu för tiden kostar väll ca 149 kr till 200 kr. Spelet är väldigt roligt fast när man vunnit hela spelet trötnar man på det varför? jo man har inga uppdrag och göra än att åka runt bra på skoj runt stan man kan inte åka till vissa ställen som man kan göra när man kör uppdrag.

Grafiken, grafiken är inte direkt jätte bra fast blod pistoler bilar klädderna de är mycket snygga fast ibland när man åker på en bor t.ex. kan grafiken bli helt konstig som t.ex. att din bil åker i luften eller att det kommer up en annan bild därför får grafiken en 7 av mig.

Spelkänsla, spelkänslan är jätte bra man vill inte typ lämmna spelet för man vunnit det mycket spännande spel därför får spelkänsla en 8 av mig.

Ljudet, ljudet är okej fast musiken och när man skjuter med ett vapen hörs det bra fast det kunde vart mycket bättre därför fr ljudet en 7 av mig.

Hållbarheten, Spelet går inte så lätt sönder fast ibland kan spelet krångla så tro inte att det har gått sönder utan tväta skivan, därför får hållbarheten en 7 av mig.