EA Canada
    238
    -

8.6 8.7

Speltest av XxSmackdownX

Inskickad av XxSmackdownX den 17/04 -08 16:21

Nu skriver jag ett speltest om spelet SSX Tricky som då handlar om att man skall åka snowboard och vinna nya karaktärer samt vinna mer poäng där du kan höja din ranking, poäng och få en ny snowboardbräda. Allt detta kan vinnas i är "World Circuit". Man kan också spela "Single Event" där man spelar helt själv och möter andra karaktärer mycket roligt tycker jag! Karaktärerna gör galna tricks och gör då något som kallas "Ubertricks" som menas med att man gör otroligt snygga tricks i luften och kan få upp sin egna "Tricky" som står i högra sidan när man spelar spelet, man måste göra 6 Ubertricks för att kunna åka jättesnabbt resten av banan man spelar.

Jag älskar spelet, det bästa spelet jag spelat verkligen! Man göra så coola tricks samt kan man vinna 5 nya karaktärer som då är låsta från början man börjar spela. Jag skall nämna upp de 5 karaktärerna nu; Psymon, Kaori, Marisol, Luther och Zoe. De har mycket erfarenhet när man låser upp de. Alla olika karaktärer kan göra olika "Ubertricks" som det nu heter! Och alla är olika bra på; Tricks, Stabilty, Speed och Ending, som då är hur bra gubbarna är. När man vinner en bana på "World Circuit" då får man uppdatera sina erfarenheter.

Mina betyg är jättebra, för att spelet är bäst! Grafiken kan man inte beskriva för den är så bra för att vara ett 2001 spel. Spelkänslan är också jättebra! Jag har spelat detta spel i sex år nu måste det bli. När det först kom ut så tänkte jag först köpa SSX (första spelet), men sedan så fick jag höra talas om SSX Tricky som jag genast köpte. Ljudet är suveränt där man hör de prata och åka i svängarna och knuffa varandra som då heter "Knockdown!" på engelska. Grafiken är jättebra på banorna, de är så bra gjorda så snowboardåkarna kan åka bra på de. =)

//XxSmackdownX