6
    -

7.7 6.8

Speltest av roar

Inskickad av roar den 04/05 -06 22:07

Spelet handlar om ett virus som kallas Syphon Filter virus.
Du kan vara 3 personer i spelet. Det här är dom: Lawrence Mujari från Sydafrika, Lian Xing från Kina, Maggie Powers från England och Gabe Logan från USA. Du kommer genom flera banor och uppdrag om du klarat den banan du är på. Vissa banor är jätte svåra. Det finns fiender som vill hindra dig från att klara uppdrag. Och i mini-spelet är det bra att man kan träna lite och vara bättre i spelet än man redan är. Det finns olika alternativ i mini-spelen som till exempel eliminera alla bomber och döda så många agenter som möjligt och så vidare. Spelet är baserad att på att de Agenter/soldater man kan spela med säger vad de har upplevt till en gammal man som heter Vincent Hadden. I slutet när man bara har sista biten efter sig, så tror man att det är vanligt glas, det är inte vanligt glas, det är Bulletproof glass (Skottfri glas). Då ska du gå upp på taket av ett tåg du åker i. Och det är vid den där exploderade dörren, vagnen och loket i mitten av dom är sprängda.

Jag tycker att spelet var kul när jag fick det till födelsedag, efter man har spelat det mer än i 2 år, då är det ju självklart att det är inte så jätte roligt som det var en gång. Spelet har olika vapen, mest M 16 som jag tycker om, det är lite för mycket, nästan på varje uppdrag finns det så jag tycker inte så mycket om det. Grafiken är inte så jätte tycker i alla fall jag. Ni får reda på mina betyg till spelen vad jag ger allt till detta spelet.

Grafik 5: Ja grafiken är inte så jätte bra som jag sa, så jag ger en 5:a.
Spelkänsla 5: Också en 5, spelet är inte så roligt längre när man vet alla banor och sånt.
Ljud 8: Jag ger en 8:a till ljudet för att ljudet har jätte bra sound, sköna ljud från vapnen när man skjuter, sånt tycker jag är bra.