Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vem e du, i skolan? =D

09/03 -12 20:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Tomboy

Jag hade fördjävliga identitestproblem, personlighetsstörning och attitydproblem under i stort sett hela min skoltid. Värst var det naturligtvis på högstadiet och gymnasiet, tappade mig själv fullständigt och skolkade som fan för jag pallade inte vara i skolan när jag inte visste vem jag var. Sen hade jag så kallad uppmärksamhetsstörning, blev extremt rastlös, kunde aldrig hänga med på lektionerna och ingen förstod mig. När någon sa åt mig att skärpa mig så bara skrek jag och satte i system att vara så kaxig och uppkäftig som möjligt. Tyckte det var coolt som fan att skita i reglerna. Inget som uppskattades men jag fick typ adrenalin-kickar när jag misskötte mig. Det var bara när någon sa åt mig som jag förstod vad jag skulle göra i skolan.
Antingen var jag kaxig som fan, eller helt jävla speedad och spelade innebandy och fotboll i korridorerna. Ibland skötte jag mig men det var sällan. Bara när jag hängde med tjejer som jag skötte mig.

09/03 -12 20:18 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

2a (idiot)

09/03 -12 21:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Just nu är jag nog en 9:a!

21/03 -12 21:24 yeehaa91

yeehaa91

971 XP 88 inlägg

jag är nog 7

Signatur. Detta är en liten hälsning som kommer
dyka upp under dina foruminlägg och meddelande.
Denna säger hej =P

21/03 -12 23:10 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Jag är nog en 9:a.

Är inte populär och är inte heller en nörd/tönt eller dylikt. Många vet vem jag är i skolan men jag pratar inte så mycket med dem.

Kanske inte så bra men, jag är en kille som ofta hamnar i slagsmål och anledningen är inte alltid densamma. Ibland startar jag slagsmålen, ibland hamnar jag bara i ett. Inte så många i samma årskurs "vågar" slåss med mig eller dylikt, jag är ganska stark och, ja.

Som sagt, kanske inte så bra men. Sån är jag :)

Jag kan även hänga med nästan vem som helst. Jag passar in lite överallt. Gällande slagsmål rör det sig mest gällande min årskurs, kanske någon 7:a men 8:or och 9:or bör man inte direkt bråka med så jag backar där gällande bråk men jag snackar med dem.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

16/04 -12 08:33 Abra

Abra

798 XP 82 inlägg

8 nej Fast själv tycker jag inte att jag är elak. <.<

men nej

19/04 -12 22:34 Lolix

Lolix

1542 XP 20 inlägg

Skulle nog anses vara patrioten i klassen, alternativt rebellen, eller som de flesta föredrar att kalla mig: ''Rasisten''

Q_Q careface, nub.

20/04 -12 15:36 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

7. Jag är cool.

De eller dem?

20/06 -12 10:02 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Skunkrumpa

Går inte i skolan längre men när jag gjorde så var jag en 1:a. Undvek på något vis att bli mobbad i alla fall.

28/06 -12 22:28 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

5:a. Svenssonkillen ovanför Margits bygg och blomster. ^^

(:=           
):=
|:=

17/08 -12 01:15 Nola

Nola

28 XP 34 inlägg

Jag antar att jag är en 10a då jag är mycket omtyckt och har många vänner från olika klasser. Detta betyder inte att jag är någon form av mobbare, tvärtom. Ordförande i våran skolas kamratstödjare, bitch!
Min ålder säger egentligen att jag ska börja i åttan, men jag har gått upp en klass och börjar därför i nian. Notera att jag faktiskt inte pluggar överdrivet mycket.

End of story, bitch.

26/10 -12 05:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen rie204

3 Men inte mobbad.

25/11 -12 19:50 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

0 häromdan kom bosse och vände uppochner på mig så att alla mina lunchpengar ramlade ut, sen så kysste han min flickvän, sen blev hon hans flickvän istället, sen på matten sa läraren inför hela klassen att jag var jättedålig, sen när han tvingade mig att lösa tal på tavlan var jag så nervös att jag kissade på mig, sen på lunchen hällde bosse krossat glas i min mat när jag tittade bort, sen på svenskan hade bosse tagit min bok och den snygga lärarinnan var på hans sida för de var ihop, sen på fysiken släppte bosse en vikt på min tå, sen på engelskan behövde jag översätta "daxter gillar snopp" till engelska, sen på gympan var jag så tjock att läraren sa åt mig att jag behövde stanna efter och göra 300 armhävningar, sen när jag kom hem så hittade jag bosse i säng med min mamma och hon sa att bosse var min nya styvpappa ;_________________;

Att vara Daxter är lidande.

26/10 -13 13:03 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen BullyGamer97

Rätt svårt att välja mellan de där rollerna TS satt ut, så förklarar manuellt istället.

Under låg/mellanstadiet var jag väl "poppis"/normal. Hade rätt många vänner och så.

Under högstadiet var jag väl normal , men jag blev under de två sista åren deprimerad pga puberteten, så skolkade en hel del.  Tog nog bussen hem efter lunch i princip varje dag första terminen i nian, men mot slutet insåg jag att jag skulle få gå på IV ifall jag inte skärpte mig, så pluggade stenhårt tills jag fick bra betyg igen!

Nu på gymnasiet är väl alla mer eller mindre normala, och det finns ingen "coolhetslevel".


Senast redigerat 26/10 -13 13:03
26/10 -13 18:16 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

5/7 ?

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar