Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu World of Warcraft tråd

08/07 -06 20:47 wangeman

wangeman

2083 XP 18 inlägg

Men det är fan inte värt 150 spänn i månanden! Vad fan ska du göra när du har en lvl 60 med fullt BWL set vill du fortsätta i nya sega jävla instances och försöka få ännu bättre grejer? 

Förresten någon som vet hur länge accountet är kvar om man inte är aktiv?

\¯\/¯/ |¯|)¯) /¯/\¯\ \¯\/¯/
/_/\_\ |_|)_) \_\/_/ /_/\_\
http://www.monstersgame.se/?ac=vid&vid=2...

08/07 -06 20:48 deathrock

deathrock

188 XP 2 inlägg

jag kör också på deathwing jag har mest gubbar där.

08/07 -06 21:30 rasmus_kille

rasmus_kille

1063 XP 10 inlägg

Ja acc är kvar 1 månad -_-

Http://wheel.mylava.net
Http://lordaeron.servegame.com
All of them is mine :P

09/07 -06 10:43 mettaltomten

mettaltomten

1997 XP 7 inlägg

hehe jag ska lätt skaffa wow men först en tjej!

Wiper92=mettaltomten...
+filharmonen=kimasordin+
PS2+nintendo=äger hårt! (^^)O_o(¨o¨)

10/07 -06 08:15 rasmus_kille

rasmus_kille

1063 XP 10 inlägg

Haha,det kommer nog alltid först xD

Http://wheel.mylava.net
Http://lordaeron.servegame.com
All of them is mine :P

11/07 -06 20:43 Tremlord

Tremlord

3119 XP 9 inlägg

wangeman skrev:
Men det är fan inte värt 150 spänn i månanden! Vad fan ska du göra när du har en lvl 60 med fullt BWL set vill du fortsätta i nya sega jävla instances och försöka få ännu bättre grejer? 

Förresten någon som vet hur länge accountet är kvar om man inte är aktiv? 


Wangeman,det är ju klart att man vill ha bättre saker när man är lv 60 och dessutom epic mount. Bara för att man har uppnått lv60 behöver man inte sluta heller. Själv när jag når lv60 ska jag börja göra instanser och få bra saker. :)

•Rock N' Roll•

12/07 -06 08:45 s0lleb0lle

s0lleb0lle

702 XP 32 inlägg

Jag har 5 delar nemesis och 3 felheart delar  på min lock :D

13/07 -06 03:01 Skear_LO

Skear_LO

3268 XP 77 inlägg

Tremlord skrev:
wangeman skrev:
Men det är fan inte värt 150 spänn i månanden! Vad fan ska du göra när du har en lvl 60 med fullt BWL set vill du fortsätta i nya sega jävla instances och försöka få ännu bättre grejer? 

Förresten någon som vet hur länge accountet är kvar om man inte är aktiv? 


Wangeman,det är ju klart att man vill ha bättre saker när man är lv 60 och dessutom epic mount. Bara för att man har uppnått lv60 behöver man inte sluta heller. Själv när jag når lv60 ska jag börja göra instanser och få bra saker. :)


Skitsnack,när man fått en biffig char ska man pvpa sen rerollar man motsatt faction.Så enkelt är det.

jail niggah you gay

13/07 -06 11:20 Tremlord

Tremlord

3119 XP 9 inlägg

Aha,okej om du säger det så men jag så iallafall vad jag trodde.

•Rock N' Roll•

14/07 -06 17:20 StOrMrAgE

StOrMrAgE

158 XP 1 inlägg

Själv kör jag på Moonglade / Khadgar.. RP och Normal! :D  Inte det roligaste servrarna, men hur som helst, så heter jag:

Doomie  (horde) Moonglade
Artixa (alliance) Moonglade
Neno (horde) Khadgar
     

17/07 -06 23:35 rasmus_kille

rasmus_kille

1063 XP 10 inlägg

K jag har en där med

Http://wheel.mylava.net
Http://lordaeron.servegame.com
All of them is mine :P

19/07 -06 09:43 Tremlord

Tremlord

3119 XP 9 inlägg

Skear_LO skrev:
Tremlord skrev:
wangeman skrev:
Men det är fan inte värt 150 spänn i månanden! Vad fan ska du göra när du har en lvl 60 med fullt BWL set vill du fortsätta i nya sega jävla instances och försöka få ännu bättre grejer? 

Förresten någon som vet hur länge accountet är kvar om man inte är aktiv? 


Wangeman,det är ju klart att man vill ha bättre saker när man är lv 60 och dessutom epic mount. Bara för att man har uppnått lv60 behöver man inte sluta heller. Själv när jag når lv60 ska jag börja göra instanser och få bra saker. :)


Skitsnack,när man fått en biffig char ska man pvpa sen rerollar man motsatt faction.Så enkelt är det.

Ja,men sen när man blir hög rank kan man köpa armor =)

•Rock N' Roll•

19/07 -06 22:04 Nazer

Nazer

75 XP 1 inlägg

lvl 60 verkar suga det finns inget att göra förutom att hänga i IF och se ful ut. Jag ska inte sluta spela förens jag är i lvl 60 nu är jag i lvl 28 :P

24/07 -06 15:24 _Link_

_Link_

406 XP 3 inlägg

man gör mycket mer än bara hänger i IF man kan ju försöka kanske att skaffa epic mount full rep i en annan stad skaffa epic gear ska full PvP rank high warlord eller Grand Marshal köra instancer kanske försöka skaffa Legendary Vapen och Mount finns en "Legendary" eller epic om man vill säga det i ZG 0.2% chans att den dropas själv är jag 60 rogue med epic gear och lik så en warrior lycka till alla woware ;d :D  :D  :D  :D

Jag längtar efter det nya The legend of zelda
Jag e grym på zelda
Mitt namn e Björn

26/07 -06 14:52 Starmaster

Starmaster

3282 XP 206 inlägg

Har en lvl 35 Dwarf Paladin på Haomarush, och en lvl 23 troll hunter på Shattered Hand..

~^v^~World of Warcraft~^v^~
~^v^~Thonin lvl 70 Dwarf Paladin~^v^~
~^v^~Server: Haomarush~^v^~


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar