Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Marth är med i nästa Super Smash Bros

07/11 -13 18:44 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

För ungefär en månad sedan fick vi reda på att Sonic kommer att komma med i nästa Super Smash Bros.-spel. Nu kommer en karaktär tillbaka som har varit med sedan Melee, vilket är Marth från Fire Emblem-serien.

Under dagen postades en del bilder från Smash Bros officiella hemsida.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Källa: http://www.smashbros.com/en-uk/



Watch Symphogear

07/11 -13 19:37 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Inte någon större överraskning direkt, skulle vilja se lite fler nya karaktärer. Tycker det är hög tid att utannonsera några fler.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

08/11 -13 01:33 Vicke

Vicke

51 XP 21 inlägg

Tycket det är så extremt tråkigt när dom utannonserar Karaktärer som har varit med i dom förra spelen.

10/11 -13 20:17 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Så intressant är det inte med vilka karaktärer som finns med eller inte.. Ge mig bara spelet för bövelen!

Wii U PS4 XBone PC

26/11 -13 08:55 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Ställer väl bara ut frågan - vilka karaktärer saknar ni och hoppas på kommer med i Super Smash Bros. Universe?

26/11 -13 15:50 marre02

marre02

0 XP 13 inlägg

är det bara nintendo karaktärer som kan vara med i de här spelen? för annars hoppas jag gärna på att t.ex någon från call of duty är med. tror ni det skulle gå?

26/11 -13 16:16 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

marre02 skrev:
är det bara nintendo karaktärer som kan vara med i de här spelen? för annars hoppas jag gärna på att t.ex någon från call of duty är med. tror ni det skulle gå?

Det finns en del karaktärer som inte är från Nintendo. Dessa är än så länge Sonic the Hedgehog, Solid Snake (som är fortfarande okänd om han kommer med i detta spel) och Mega Man. Men jag tror nog inte att någon från Call of Duty kommer att vara med.

Watch Symphogear


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar