Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Trailer till Grand Theft Auto V släpps!

09/07 -13 18:04 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

En speltrailer på lite knappt fem minuter till spelet Grand Theft Auto V har nu släppts. Spelet släpps den 17 september 2013 och det märks att vi nu börjar närma oss. Vi får i trailern mycket information om spelet och bilderna i trailern är tagna från PlayStation 3-versionen av spelet.



De nämner även ett onlineläge i slutet av trailern, och säger att mer information om det kommer snart. Vi väntar med spänning på mer information!

Källa: http://www.youtube.com/watch?v=N-xHcvug3WI

09/07 -13 21:46 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Jag tycker inte att det här känns speciellt mycket som ett GTA. Det ser jävligt bra ut och så men helt ärligt vet jag inte om det kommer vara något jag känner samma frihet i som i San Andreas.

Kan inte riktigt sätta fingret på vad som orsakar detta däremot.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

12/07 -13 00:05 vic_berg

vic_berg

296 XP 24 inlägg

Ser ganska bra ut! Det dåliga är att sen Gta 4 kan man ju  inte fly från polisen utan att behöva köra.

12/07 -13 00:06 vic_berg

vic_berg

296 XP 24 inlägg

Forsa skrev:
Jag tycker inte att det här känns speciellt mycket som ett GTA. Det ser jävligt bra ut och så men helt ärligt vet jag inte om det kommer vara något jag känner samma frihet i som i San Andreas.

Kan inte riktigt sätta fingret på vad som orsakar detta däremot.

Ingen CJ? :D

12/07 -13 01:16 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

Hoppas dom dumpar mobiltelefonen.

Dessutom så säljer jag mitt PS3, så jag hoppas att det kommer till PS4.

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar