Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



BandiCam spelljud

11/06 -13 00:18 cbgaming

cbgaming

172 XP 26 inlägg

Tja!

Har laddat ner BandiCam för att kunna spela in lite gameplay och lets plays men när jag startar inspelningen så spelar den inte in spelljudet:/ men den spelar in min mic. Vet någon hur man fixar sp att den soelar in dpelljudet också så skriv de här snälla.

MVH

11/06 -13 08:31 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Jag tror att Bandicam bara kan spela in ett ljud, så du skulle kunna ladda ner ett program för att spela in det andra ljudet (i ditt fall, spelljudet) samtidigt. Ett exempel på ett sådant gratisprogram är Audacity. Och sen när du har spelat in allt lägger du bara på det du spelade in med Audacity på filmen du spelade in med Bandicam.

11/06 -13 15:40 cbgaming

cbgaming

172 XP 26 inlägg

Okej..
Men vet du hur man kan ändrabinställningar så att den inte spelar in micen utanbara spelljud?
Mwh

11/06 -13 16:21 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Nja... Lyckas inte hitta den inställningen, fast jag brukar heller inte använda Bandicam. Du kanske kan spela in spelljudet med Audacity och mickljudet med Bandicam i stället? Spelljudet kallas förresten "Stereo mix".


Senast redigerat 11/06 -13 16:36
11/06 -13 17:58 cbgaming

cbgaming

172 XP 26 inlägg

::::DDDDDDDDDDDDD TACK!!!!! Det var stereo mix som va problemet!!!! Tck!!!!! Tack!!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar