Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Veckoutmaning: Vecka 23

02/06 -13 12:58 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Denna veckan kollar vi på en gammal klassiker i lite ny skepnad. Det är nämligen Tetris denna veckan som gäller.

Tetris skrev:
Spelet Tetris är lika gammalt som det är bra. Ditt mål är enkelt, få så många rader som möjligt i TETRIS® free. Spelet finns på Google Play och iTunes. Kör ett marathon och börja på valfri nivå. Skulle två personer få lika många rader vinner den som har flest poäng. Skulle det fortfarande vara lika vinner den som lämnat in sitt bidrag först.


Ditt bidrag måste vara inne i denna tråden innan lördagen den 8 juni i form av en bild eller video. Tänk på att ditt användarnamn ska vara synligt så att vi kan bekräfta att det är du som genomfört utmaningen. Vinster (50 XP till ettan, 30 XP till tvåan och 20 XP till trean) delas ut dagen därpå, i samband med nästa veckoutmaning presenteras. Lycka till!

03/06 -13 15:05 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

11/06 -13 08:32 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Så... Ingen vinnare och ingen ny spelutmaning?

11/06 -13 10:00 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Som ni säkert märkt har ingen ny utmaning dykt upp... det får jag nog ta på mig lite, har tagit lite ansvar för att posta nya utmaningar. Nu fick jag lite hastigt resa bort och hann inte be någon annan ta hand om det.

En ny spelutmaning kommer i slutet av veckan! Får även passa på att gratulera Pudkip, som vinner 50 XP.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar