Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vad fick har ni för betyg?

21/12 -12 15:15 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Förlåt för att jag gör ännu en tråd om betyg men vad fick ni för betyg?

Själv fick jag


A i fysik
A i geografi
B i spanska
B i biologi
B i religion
C i engelska
C i musik
C i matte
C i samhällskunskap
C i idrott
D i kemi
D i svenska
D i hemkunskap
D i bild
D i teknik
E i slöjd (sy)
E i historia

Har E och D i historia och kemi för att vi började med det för 3 veckor sedan alla fick samma betyg de kunde inte ge högre än så. Vi ska fortsätta när skolan börjar igen


Sen är mitt betyg i idrott också fel eftersom jag är överlägsen på idrott fick A i allt förutom dans som jag fick D eller C i. Min pappa har pratat med min mentor som ska förklara varför jag får samma betyg som de som går i jogging spåret när jag springer jag tränar
Minst 4 gånger i veckan och gjort det i ca 5 år snart har tränat simmning i 9år och fotboll i 3 år jag fick A i orientering A i jogging Jag var den ända som fick det i min klass det ända jag fick under A var dans som jag fick C eller D i nästan alla tjejer fick B i dans jag fick C i slut betyg samma betyg som tjockisarna som inte gått i någon sport på 4 år. Det var en Tjej som fick ett B jag var bättre än henne på allt förutom dans hon fick ett B men inte jag hon har även missat hälften av alla lektioner. Skit lärare som inte vet hur man ska sätta betyg!

Resten stämmer nog. Vad för betyg har ni och vilken klass går ni i?

Själv går jag i 8:an

Edit: ingen ogiltlig frånvaro


Senast redigerat 21/12 -12 15:18

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

21/12 -12 16:59 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

gosseN skrev:
Förlåt för att jag gör ännu en tråd om betyg men vad fick ni för betyg?

Själv fick jag


A i fysik
A i geografi
B i spanska
B i biologi
B i religion
C i engelska
C i musik
C i matte
C i samhällskunskap
C i idrott
D i kemi
D i svenska
D i hemkunskap
D i bild
D i teknik
E i slöjd (sy)
E i historia

Har E och D i historia och kemi för att vi började med det för 3 veckor sedan alla fick samma betyg de kunde inte ge högre än så. Vi ska fortsätta när skolan börjar igen


Sen är mitt betyg i idrott också fel eftersom jag är överlägsen på idrott fick A i allt förutom dans som jag fick D eller C i. Min pappa har pratat med min mentor som ska förklara varför jag får samma betyg som de som går i jogging spåret när jag springer jag tränar
Minst 4 gånger i veckan och gjort det i ca 5 år snart har tränat simmning i 9år och fotboll i 3 år jag fick A i orientering A i jogging Jag var den ända som fick det i min klass det ända jag fick under A var dans som jag fick C eller D i nästan alla tjejer fick B i dans jag fick C i slut betyg samma betyg som tjockisarna som inte gått i någon sport på 4 år. Det var en Tjej som fick ett B jag var bättre än henne på allt förutom dans hon fick ett B men inte jag hon har även missat hälften av alla lektioner. Skit lärare som inte vet hur man ska sätta betyg!

Resten stämmer nog. Vad för betyg har ni och vilken klass går ni i?

Själv går jag i 8:an

Edit: ingen ogiltlig frånvaro


Hur var det med dina 5 A och 4 B?...

21/12 -12 18:39 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

18.6 i Meritvärde.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

21/12 -12 19:02 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

LegoLasse skrev:
gosseN skrev:
Förlåt för att jag gör ännu en tråd om betyg men vad fick ni för betyg?

Själv fick jag


A i fysik
A i geografi
B i spanska
B i biologi
B i religion
C i engelska
C i musik
C i matte
C i samhällskunskap
C i idrott
D i kemi
D i svenska
D i hemkunskap
D i bild
D i teknik
E i slöjd (sy)
E i historia

Har E och D i historia och kemi för att vi började med det för 3 veckor sedan alla fick samma betyg de kunde inte ge högre än så. Vi ska fortsätta när skolan börjar igen


Sen är mitt betyg i idrott också fel eftersom jag är överlägsen på idrott fick A i allt förutom dans som jag fick D eller C i. Min pappa har pratat med min mentor som ska förklara varför jag får samma betyg som de som går i jogging spåret när jag springer jag tränar
Minst 4 gånger i veckan och gjort det i ca 5 år snart har tränat simmning i 9år och fotboll i 3 år jag fick A i orientering A i jogging Jag var den ända som fick det i min klass det ända jag fick under A var dans som jag fick C eller D i nästan alla tjejer fick B i dans jag fick C i slut betyg samma betyg som tjockisarna som inte gått i någon sport på 4 år. Det var en Tjej som fick ett B jag var bättre än henne på allt förutom dans hon fick ett B men inte jag hon har även missat hälften av alla lektioner. Skit lärare som inte vet hur man ska sätta betyg!

Resten stämmer nog. Vad för betyg har ni och vilken klass går ni i?

Själv går jag i 8:an

Edit: ingen ogiltlig frånvaro


Hur var det med dina 5 A och 4 B?...

Hade 2 A i svenska men mitt terminabetyg avrundades till D hade 2 B i spanska mitt termins betyg avrundades till B

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

21/12 -12 22:26 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Har bara betygsatts i två kurser, då resten avslutas /påbörjas nästa termin.
Religionskunskap A - MVG
Psykologi A - MVG

21/12 -12 22:43 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Har också bara betygssatts i två kurser av samma anledning.
Matte 3C - C
Fysik 1 - B

Är det sant att de delar ut enskilda betyg för varje enskilt ämne i NO? Jag minns att jag alltid fick ett gemensamt betyg för alla de naturvetenskapliga ämnena, men det kanske inte gäller för alla.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

22/12 -12 11:14 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

mariobros1 skrev:
Har också bara betygssatts i två kurser av samma anledning.
Matte 3C - C
Fysik 1 - B

Är det sant att de delar ut enskilda betyg för varje enskilt ämne i NO? Jag minns att jag alltid fick ett gemensamt betyg för alla de naturvetenskapliga ämnena, men det kanske inte gäller för alla.


Vi fick det iaf samma sak i SO

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

23/12 -12 20:22 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Är inte klar med en enda kurs ännu, sista uppgiften i SvC genomförs efter lovet :)

Tonight's the night.

25/12 -12 12:17 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Inte helt nöjd, men detta är mina slutbetyg från gymnasiet.

Biologi A: MVG
Biologi B: MVG
Biologi breddning: MVG
Datorkunskap: MVG
Engelska A: VG
Engelsk B: VG
Estetisk verksamhet: VG (bild)
Företagsekonomi A: MVG
Småföretagande A: MVG
Filosofi A: MVG
Fysik A: VG
Fysik B: VG
Historia A: MVG
Idrott och hälsa A: MVG
Kemi A: VG
Kemi B: VG
Matematik A: MVG
Matematik B: MVG
Matematik C: MVG
Matematik D: MVG
Matematik diskret: VG
Naturkunskap A: MVG
Psykologi A: MVG
Religionskunskap A: MVG
Samhällskunskap A: MVG
Samhällskunskap B: MVG
Moderna språk, steg 3: G (spanska, hehe...)
Svenska A: MVG
Svenska B: MVG
Svenska C: MVG
Projektarbete: MVG (UF)

De eller dem?

25/12 -12 23:51 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

fick inga första terminen i 2an :)

Wii U PS4 XBone PC

26/12 -12 03:15 ja125

ja125

326 XP 32 inlägg

Fick D i allt utom matte, som jag fick B i. 1 timmas frånvaro

En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar