Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Gamla foruminlägg har försvunnit?

04/12 -12 18:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Jag har för mig att det första jag skrev i forumet var en fråga om Zelda Phantom Hourglass. Men tydligen står det inte så i mina foruminlägg. Är det bara jag som tror att jag har skrivit det eller har trådarna helt random tagits bort?

04/12 -12 18:50 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Det stämmer att forumtrådar raderas automatiskt. Om ingen har skrivit i en tråd på ett år, så raderas tråden automatiskt. Skulle någon däremot posta ett inlägg i en tråd, så tar det ytterliggare ett år innan den tas bort.

Jag är osäker på hur redigering av inlägg samt borttagning av inlägg, men min chansning är att redigering av inlägg inte har någon påverkan och om sista inlägget tas bort i en tråd så går man på näst sista.

04/12 -12 20:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Ja alltså jag menade att på den här http://fuska.nu/medlem/Pudkip/forum/%... sidan borde ett inlägg som har någonting med Zelda att göra finnas men det gör det inte.

04/12 -12 22:19 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Automatisk inläggsborttagning för trådar i storforumet (undantaget forumlekar) har inaktiverats fullständigt från och med v6. Dock gäller detta inte trådar som tidigare tagits bort, de är redan borta så att säga.

Trådar i forumlekar hade förövrigt en gräns på 2 månader innan de togs bort. Denna gräns togs bort något efter ovanstående togs bort, men det är inte heller kvar.

Klubbtrådar togs också bort efter ett års inaktivitet. Detta togs bort för några månader sen.

Iochmed detta så är Autorens helt borttaget från sidan.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar