Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Steelseries Siberia V2 till iMac?

13/10 -12 16:40 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Diskmaskinen

Hej, jag har just köpt Steelseries Siberia V2, och killen på affären sa att de skulle funka till iMac, men nu när jag kom hem så får jag inte till mikrofonen så att jag kan prata i den. Ljudet funkar utmärkt. Jag vet inte om jag har pluggat in sladdarna fel eller något sådant.
Eller att jag kanske måste köpa något tillbehör?
Tack i förhand.

13/10 -12 22:19 boddi88

boddi88

1039 XP 294 inlägg

Om dom inte funkar till mac så har du antingen kopplat in sladdarna fel eller så har apple gjort ett STORT misstag, men tror inte det är så, så du måste ha satt in dem fel.

Dafuq did i just read..

14/10 -12 16:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Diskmaskinen

boddi88 skrev:
Om dom inte funkar till mac så har du antingen kopplat in sladdarna fel eller så har apple gjort ett STORT misstag, men tror inte det är så, så du måste ha satt in dem fel.

Nu har jag även köpt en sak som kallas "Steelseries Siberia USB Soundcard", efter som när jag var inne på affären idag så sa en annan kille att jag skulle köpa den. Nu började jag läsa på baksidan osv och såg att den funkade på mac. Och att det skulle finnas en sak man ska kunna ladda ner för att få den att funka. Men det finns ingen nerladdningsbar fil för mac. Än att det står att det ska finnas.

http://steelseries.com/products/audio...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar